חשבונית אוטומטית

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

visale
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 27, 2019 2:18 pm

חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי visale » ד' נובמבר 27, 2019 2:21 pm

היי
אני עובד עם מערכת הסליקה של EASYCARD רציתי לדעת איך ניתן לשלוח חשבונית אוטומטית מהמערכת
ללקוח כאשר הסליקה נעשית דרכם
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2117
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' נובמבר 27, 2019 2:28 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
אנו רואים שאתה נמצא במסלול אקספרס, והבנו מזה שאתה סולק בנפרד מספק הסליקה איזיקארד.
לקוחות במסלול אקספרס לא יכולים לחבר אלינו את הסליקה של איזיקארד, ולכן כדי לחבר את הסליקה שלהם אלינו וכדי שתוכל להקים עמודי סליקה (ואז המסמכים יישלחו ללקוחות שלך אוטומטית) אתה צריך לעבור למסלול המלא.

ולכן, כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור

visale
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 27, 2019 2:18 pm

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי visale » ד' נובמבר 27, 2019 3:31 pm

האם במסלול המלא יש לי תמיכה אנושית שיכולים להסביר לי כיצד אני עושה זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2117
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' נובמבר 27, 2019 3:34 pm

כולנו אנושיים :)
חשוב לנו להגיד שאין תמיכה טלפונית בשום שלב.
לקוחות במסלול המלא זכאים לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

כאשר תעבור למסלול המלא גם יהיו לך הרבה יותר אפשרויות בחשבון, בין היתר להתממשק לסליקה דרך איזיקארד ולהקים עמודי סליקה.

בברכה,
דור

visale
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 27, 2019 2:18 pm

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי visale » ד' נובמבר 27, 2019 3:39 pm

מתנצל אם השאלה לא היתה ברורה
ברור לי שאני מדבר עם אדם אנושי ותודה על כך
עם מי אני עושה את ההתממשקות
אתכם או ביחד עם חברת איזיקארד?
לא רוצה להסתבך

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2117
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' נובמבר 27, 2019 3:44 pm

ההתממשקות לאיזיקארד היא פשוטה ביותר, אם יש לך את הפרטים שהם נתנו לך אז תוכל לחבר אותם בע"ה כמה לחיצות פשוטות.
כאשר תעבור למסלול המלא נשמח לסייע.

בברכה,
דור

visale
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 27, 2019 2:18 pm

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי visale » ד' נובמבר 27, 2019 4:53 pm

עברתי לשירות המלא
איך אני עושה זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2117
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חשבונית אוטומטית

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' נובמבר 27, 2019 4:56 pm

אכן ראיתי שעברת למסלול המלא, כעת, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים של החשבון, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד