פתיחת דף סליקה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

drorbuz6
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' ינואר 14, 2020 9:30 pm

פתיחת דף סליקה

הודעהעל ידי drorbuz6 » ג' ינואר 14, 2020 9:46 pm

שלום לכם
אני משתמש חדש, נרשמתי למערכת לאחר בירור והבנה שכדי להתחבר לסליקה
מה התהליך שאני צריך לעשות על מנת לפתוח דף סליקה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2517
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פתיחת דף סליקה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' ינואר 15, 2020 11:06 am

שלום רב :)
לפני הקמת דף סליקה יש צורך בחיבור למסוף סליקה.
כל המידע על סליקת אשראי נמצא במאגר המידע שלנו:
https://www.icount.co.il/help/credit-card-processing/

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד