סליקה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

djtzurlev
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' פברואר 09, 2020 12:22 pm

סליקה

הודעהעל ידי djtzurlev » א' פברואר 09, 2020 1:13 pm

היי אני משתמש חדש בPAYME אני לא מצליח להכנס לחשבון שלהם ולא מצליח לאפס סיסמא אחרי שאני עושה איפוס סיסמא לא נשלח דבר למייל
יש לי שאלה האם אחרי עיסקה שעשיתי הכל עבר ויש מספר עיסקה מה קורה אחר כך? מתי הכסף ניכנס? אני צריך למשוך אותו יש לי זיכוי אוטומטי?
איפה אני רוצה יתרה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2677
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' פברואר 09, 2020 1:51 pm

צהריים טובים :)

1. לגבי העניין של התחברות ל-PAYME:
יש לפנות לתמיכה של PAYME בכדי לברר את העניין.
support@paymeservice.com

2. נעשה רגע סדר:
מהרגע בו בוצעה הסליקה- כאשר מדובר על סכום שיקלי ייקח עד 7 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.
כאשר מדובר על סכום בדולרים ייקח עד 30 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.

המשיכה עצמה מבוצעת מתוך דף הבית של ה iCount שלך, בקובייה של PayMe. לעמוד הבית של הiCount שלך ניתן להיכנס על ידי לחיצה על הלוגו שלנו מצד ימין למעלה או לחיצה על הקישור הזה:

https://app.icount.co.il/systemindex5.php
לאחר משיכת הכספים יכול לקחת עד 5 ימים עסקים כדי שהכסף יופיע בחשבון שלך.  
למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PayMe ב-support@paymeservice.com
 
בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים