חיבור לשופיפיי ו-PayMe

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

MichalH
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' אפריל 11, 2021 3:33 pm

חיבור לשופיפיי ו-PayMe

הודעהעל ידי MichalH » ב' אפריל 12, 2021 1:26 pm

שלום,

נרשמתי למערכת iCount, עשיתי את כל התהליך הנדרש לחיבור לשופיפיי וגם ביצעתי רכישות קטנות בשופיפיי באמצעות iCount, הכל עבר חלק.
מה שאני לא מבינה זה איך עובד החיבור ל-PayMe - איך אני נכנסת לראות את הסליקה? מספרי אסמכתא? שידור לשב״א? פרטים נוספים על התשלום שהתבצע?
האם ברגע שאני נרשמת ל-iCount יש לי הרשמה אוטומטית ל-PayMe? או שאני צריכה לעשות משהו? איך מקשרים בין חשבון iCount לחשבון PayMe? זה ממש לא ברור.

תודה,
מיכל

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיבור לשופיפיי ו-PayMe

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אפריל 12, 2021 2:49 pm

היי מיכל :)
כדי לאתר את כל הרכישות מעמוד הסליקה של שופיפיי יש לגשת לעמודי סליקה-> רשימת עמודי סליקה-> ושם ליד עמוד הסליקה יופיע מספר (אלו כמות הסליקות שבוצעו מהחנות), לחיצה על המס יציג לך את פרטי הסליקה (שם הלקוח, שעה ותאריך של הרכישה).

במידה וביצעת חיבור לסליקת האשראי המובנית שלנו (PAYME) אז כדי לראות אם הסליקות עברו בפועל ניתן ללחוץ על כפתור 'פעולות' בדף הבית בתוך ממשק PAYME ולאתר על פי תאריך החיוב את הסליקה שבוצעה בפועל.

לאחר מכן יש לגשת לחיפוש-> מסמכי הנהח"ש-> ועל פי תאריך החיוב ניתן לבדוק אם אכן בוצע חיוב והופקה קבלה במערכת.

לכל שאלה נוספת נודה לך אם תפתחי קריאת תמיכה מסודרת דרך כפתור תמיכה-> קריאה חדשה.
לאחר פתיחת הקריאה נשמח לסייע :)

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים