עסקאות תשלומים בקרדיט

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

studio
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ש' נובמבר 22, 2014 7:04 pm

עסקאות תשלומים בקרדיט

הודעהעל ידי studio » א' יוני 20, 2021 10:28 pm

שלום,
עד עכשיו עבדתי מול PayPlus בעיקר בגלל אפשרות תשלומים בקרדיט, למרות העמלות הגבוהות זאת האפשרות היחידה שלי מבחינה כלכלית, לאפשר ללקוחות שלי פריסה לעד 18 תשלומים של עסקאות בגודל של אלפי או עשרות אלפי שקלים, ולקבל את הכסף לחשבון תוך חודש. לאחרונה קיבלתי מייל על הפסקת שיתוף פעולה בין אייקאונט לפייפלוס לקראת סוף החודש, מה עושים?

איזה פתרונות לבעיה הנ״ל יש לכם להציע?

תודה מראש

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4254
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: עסקאות תשלומים בקרדיט

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 21, 2021 9:00 am

בוקר טוב :)
אנו ממליצים בחום לעבור למסוף הסליקה המובנה שלנו PAYME.
ההתממשקות בינינו מעולה ומאפשרת לך אפשרויות סליקה נוספות כבר מתוך מערכת iCount.

כל המידע על מסוף הסליקה המובנה שלנו נמצא כאן:
https://www.icount.co.il/credit-card-processing/

מומלץ בחום לקרוא את כל המידע ולצפות בסרטון המפורט שקיים בכתבה.

לשאלות נוספות ומידע נוסף, ניתן לפנות אלינו באמצעות פתיחת קריאת תמיכה דרך תמיכה-> קריאה חדשה.
צוות התמיכה שלנו יישמח לסייע באופן אישי ולתת מענה מהיר יותר :)


בברכה,
דור

studio
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ש' נובמבר 22, 2014 7:04 pm

Re: עסקאות תשלומים בקרדיט

הודעהעל ידי studio » ב' יוני 21, 2021 11:32 am

מה הקשר בין זה, לשאלה ששאלתי?

עברתי שוב פעם על כל המידע בקישור הנ״ל, אין שם כלום לגבי אופן ביצוע התשלומים ותאריכי זיכוי...

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4254
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: עסקאות תשלומים בקרדיט

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 21, 2021 4:08 pm

היי,
ככלל- המערכת שלנו איננה תומכת בסליקה בתשלומי קרדיט, אלא תשלומי אשראי רגילים בלבד.
בסוף החודש אנו מפסיקים את התמיכה בסליקה דרך PAYPLUS ולכן כל מי שמחובר לסליקה דרך PAYPLUS רצוי שיבחר לבצע חיבור למסוף סליקה אחר.

שאלת על אילו פתרונות אנו יכולים להציע מלבד PAYPLUS, ולכן ציינתי שאנחנו ממליצים בחום לעבור לסליקת האשראי המובנית שלנו (של חברת PAYME).
מעבר למסוף הסליקה המובנה שלנו מתבצע תוך מספר דקות בודדות.

ניתן לקרוא כאן על איך לעבור באופן מיידי למסוף המובנה שלנו:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... -terminal/

לשאלות נוספות ניתן לפתוח קריאת תמיכה דרך תמיכה-> קריאה חדשה וצוות התמיכה יישמח לסייע :)


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים