לא הבנתי איך כל נושא הסליקה עובד עם שופיפי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shimon123
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' מרץ 14, 2021 4:30 pm

לא הבנתי איך כל נושא הסליקה עובד עם שופיפי

הודעהעל ידי shimon123 » א' מרץ 14, 2021 4:33 pm

יש לי חנות בשופיפי ואני רוצה לחבר אותה לסליקה איך זה עובד אני צריך להתחבר לאיקונט ואז לחברת סליקה?
מה העמלות שאני משלם לאיקונט אם אני מתחבר אליהם
ואיך עובד כל נושא הקבלות
לא הבנתי את הנושא מהאתר לכן אני שואל פה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא הבנתי איך כל נושא הסליקה עובד עם שופיפי

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 14, 2021 4:50 pm

אחה"צ טובים :)
החיבור לחנות שופיפיי מצריך חשבון iCount במסלול מלא

אחרי שיש חשבון iCount צריך מערכת סליקה בתוך iCount.

אם אין לך כבר מערכת סליקה, פותחים חשבון PayMe מתוך : מערכת->הגדרות->סליקת אשראי. 

כדי להבין את כל התהליך של סליקת אשראי במערכת- אני שולח אותך עם המלצה חמה לעמוד הזה:
https://www.icount.co.il/credit-card-processing/

יש שם מאמר מקיף וסרטון (הוא ארוך) אבל אחרי שרואים אותו, אפשר להבין הכל על סליקת אשראי.

אחרי שיש iCount ויש סליקה, מחברים לשופיפיי לפי ההסבר הזה:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/

עלויות החיבור לשופיפיי מתחלקות לשלושה חלקים:

1. עלות הפקת המסמכים במערכת iCount – עלות זו מחושבת בכל חודש מחדש לפי כמות המסמכים שהפקת. הנה המחירון המלא:
https://www.icount.co.il/plans/

2. עלות חיבור מערכת iCount לשופיפיי  – מדובר על עלות קבועה של 15 ₪ + מע"מ בכל חודש, ללא תלות בהיקף הפעילות.

3. עלות הסליקה עצמה – כאן אין לנו עמלות. יש עלות קבועה של 15 ש"ח + מע"מ על החיבור לסליקה מתוך iCount, ומעבר לזה העמלות היחידות שייגבו ממך הן עמלות חברת האשראי ועמלות שופיפיי וזה לפי ההסכם שיש לך מול חברת האשראי. אם אין לך עדיין הסכם מול חברת אשראי ותכננת להקים חיבור ישירות מתוך iCount אז העמלות הן לפי המסלולים השונים של הסליקה ב iCount.


לשאלות נוספות נודה לך אם תפתח קריאה מסודרת דרך תמיכה->קריאה חדשה-> ואחד מהתומכים שלנו יישמח לסייע :)


בברכה,
צוות התמיכה

shimon123
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: א' מרץ 14, 2021 4:30 pm

Re: לא הבנתי איך כל נושא הסליקה עובד עם שופיפי

הודעהעל ידי shimon123 » א' מרץ 14, 2021 5:19 pm

זה יותר מדי מסובך כל המאמר שלכם אני רוצה לדעת אם אני מתחבר אליכם לשופיפי אני אשלם 15 שח חודשי לכם ואני רוצה להתחבר גם ל upay אני אצטרך עוד משהו חוץ ממכם ומupay?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4192
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא הבנתי איך כל נושא הסליקה עובד עם שופיפי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מרץ 15, 2021 10:45 am

צר לי, אך UPAY איננו ספק סליקה שניתן לחבר אלינו, רק ספקי הסליקה שמופיעים ברשימה שבכתבה על עמודי סליקה:
https://www.icount.co.il/credit-card-processing/

כפי שציינתי, כדי לבצע חיבור לחנות שופיפיי ולאפשר סליקת אשראי ללקוחות שלך עליך לוודא שחשבונך נמצא במסלול המלא ואז עלות הפקת המסמכים במערכת iCount היא על פי המחירון שלנו – עלות זו מחושבת בכל חודש מחדש לפי כמות המסמכים שהפקת, לוודא שחשבונך מחובר לסליקת אשראי (בעלות של 15 ש"ח לחודש) ושחשבונך מחובר לחנות השופיפיי (בעלות של 15 ש"ח לחודש)


לשאלות נוספות, נשמח לסייע באופן אישי תוך פתיחת קריאת תמיכה לצוות התמיכה וכך תקבל מענה מהיר מאוד..
ניתן לפתוח קריאה חדשה דרך כפתור התמיכה-> קריאה חדשה.

בברכה,
צוות התמיכה.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים