משלוח מחוץ לארץ

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shim_jac
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 17, 2021 6:44 am

משלוח מחוץ לארץ

הודעהעל ידי shim_jac » ד' מרץ 17, 2021 6:50 am

האם ניתן לאפיין כך שתופיע עלות משלוח שונה אם הגולש הוא מחוץ לארץ ? אם לא, מה מומלץ לעשות מנסיונכם ?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4191
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משלוח מחוץ לארץ

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מרץ 17, 2021 2:05 pm

צהריים טובים :)
אני רואה שחשבונך מוגדר במסלול המלא ולכן באפשרותך לנהל מלאי במערכת.
במקרה שאתה מפיק מסמכים ללקוחות חו"ל ומסמכים ללקוחות בארץ באפשרותך להוסיף "פריט מלאי" שייקרא 'משלוח' ולו תוכל להגדיר מחיר יחידה ספציפי עבור לקוחות ישראליים ועוד פריט מלאי שתוכל לקרוא לו לדוגמא Shipping ולו תוכל להגדיר מחיר יחידה אחר עבור לקוחות חו"ל והוא יוגדר עם סוג מטבע אחר.

ואז בעת הפקת מסמכים ללקוחות חו"ל יש לוודא שבוחרים את פריט המלאי Shipping.
להלן כל המידע על ניהול מלאי במערכת:
https://www.icount.co.il/help/inventory-management/

בברכה,
דור

shim_jac
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' מרץ 17, 2021 6:44 am

Re: משלוח מחוץ לארץ

הודעהעל ידי shim_jac » ד' מרץ 17, 2021 8:42 pm

תודה על המענה.
לא הבנתי האם הפתרון שהוצע עוזר לי במקרה של דף סליקה - שבו הלקוח אמור להכנס בעצמו ולהזמין את המוצר (ולא יעצור לשאול אותי על shipping)

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 4191
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משלוח מחוץ לארץ

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' מרץ 18, 2021 11:21 am

בעמוד סליקה ניתן להגדיר כמה סוגי משלוח, ניתן לקרוא כאן על איך להגדיר את צורות המשלוח בעמוד הסליקה:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... e-cc-page/

לשאלות נוספות נודה לך אם תוכל לפתוח קריאת תמיכה במערכת.
כל שצריך לעשות זה לגשת לתמיכה-> קריאה חדשה :)


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים

cron