דף סליקה ICOUNT מייצר שתי חשבוניות לכל עסקה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

tamirshm
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 23, 2015 6:14 pm

דף סליקה ICOUNT מייצר שתי חשבוניות לכל עסקה

הודעהעל ידי tamirshm » ג' ינואר 12, 2016 9:35 am

יש ברשותי דף סליקה העושה שימוש ב PAYME. ויש לי שתי בעיות איתו.
1. בכל פעם שלקוח משלם מנפיקה המערכת שתי חשבוניות על אותו הסכום. באתר של PAYME ניתן לראות שהלקוח חוייב פעם אחת והחשבונית הראשונה רלוונטית והשניה מיותרת.
כיצד ניתן לתקן את הבעיה?
2. היכן נשמרים פרטי הלקוח המסופקים על גבי דף הסליקה? כאשר בודקים את כרטיס הלקוח המשלם שדות אותם סיפק הלקוח לא מופיעים בכרטיס שלו. גם בPAYME פרטיו חלקיים ביותר.
נערך לאחרונה על ידי tamirshm ב ג' ינואר 12, 2016 5:49 pm, נערך 3 פעמים בסך הכל.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3386
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: דף סליקה ICOUNT מיצר שתי חשבוניות לכל עסקה

הודעהעל ידי iCount » ג' ינואר 12, 2016 9:51 am

שלום
1) עליך לבטל בממשק של PayMe את הגדרות הפרימיום. מה שקורה זה שמעבר לחשבונית שמיוצרת על ידי iCount, יש עוד חשבונית שמיוצרת בגלל פניה של שירות פרימיום של PayMe ל iCount.
2) פרטי הלקוח והקניה נשמרים במערכת iCount תחת דוחות->עמודי סליקה. פרטי האשראי לא נשמרים שם, כמובן (כי אנחנו לא שומרים נתוני אשראי במערכת) אבל שאר הנתונים על הקניה מופיעים שם. אתה יכול לייצא דוח לאקסל או ללחוץ על מספר הרכישות כדי לראות את הדוח על המסך.

tamirshm
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 23, 2015 6:14 pm

Re: דף סליקה ICOUNT מייצר שתי חשבוניות לכל עסקה

הודעהעל ידי tamirshm » ג' ינואר 12, 2016 5:55 pm

ממשק PAYME המדובר נמצא במערכת של PAYME או של ICOUNT?
במערכת של פיימי יש דף שנקרא שרותי פרימיום אך אין בו אפשרות לביטול השרות.
האפשרות היחידה הקיימת היא לבחור את סוג המסמך להפקה (קבלה \ חשבונית \כלום) ואצלי הוא לא מוגדר (כלום),
מה שמוביל אותי להנחה שהוא לא פעיל ולמרות זאת הבעיה עדיין קיימת.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3386
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: דף סליקה ICOUNT מייצר שתי חשבוניות לכל עסקה

הודעהעל ידי iCount » ד' ינואר 13, 2016 6:06 pm

לא לא
היית במקום הנכון.
תמחק ממנו את מזהה החברה שלך כדי שלא יהיהמוגדר.
אם צריך - צור קשר עם פיימי שיבטלו את זה מהצד שלהם.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים