PAYME לא מעבירים כסף

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Gadi
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ה' אוגוסט 27, 2015 10:28 am

PAYME לא מעבירים כסף

הודעהעל ידי Gadi » ג' מאי 31, 2016 10:52 am

עד היום הייתי מרוצה מPAYME תוך כמה ימים הכסף היה זמין למשיכה והיה ניתן למשוך לבנק.
הכסף היה מתקבל באותו יום עסקים או למחרת.
היה נוח גם לעבוד מול 2 חברות בלבד לצורך החיוב והחשבוניות - אייקאונט ופיימי (קודם הוצאתי חשבוניות עם חברה אחת, סליקה עם חברה שנייה, חברת אשראי וחברת הקדמת כספים).

אבל.....
לפני 6 ימים משכתי כ 7000 ש"ח ולא קיבלתי את הכסף. ביום ראשון ביצעתי עוד משיכה וגם היא לא עברה.

הנציג של PAYME ענה לי לאחר יום וחצי שהם העבירו את הכסף והבנק שלי החזיר.... הבנק מכחיש לחלוטין.
אני גם יודע שאם זה היה נכון אז הייתי רואה בחשבון כסף נכנס וכסף יוצא.
כתבתי להם אבל הם שוב לא עונים (ואין להם טלפון) מה עובר עליהם?? יש לי עוד כמה אלפים אצלהם ואני חושש לגורלם.

אשמח גם להמלצות על חלופות יותר בטוחות

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3386
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: PAYME לא מעבירים כסף

הודעהעל ידי iCount » ג' מאי 31, 2016 11:52 am

שלום
אני בטוח שזו אי הבנה, אבל אנחנו נבדוק לך את זה מולם ונחזור אליך.

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: PAYME לא מעבירים כסף

הודעהעל ידי payme » ג' מאי 31, 2016 12:11 pm

גדי שלום,

אני מתנצל על העיכוב בקבלת הכספים ויותר מזה על כך שקיבלת את הרושם שנציג פיימי משקר לך, זוהי לחלוטין אינה כוונתנו ואנו לוקחים את הלקחים לתשומת ליבנו.

הנציג עדכן אותך שהכספים הועברו לחשבונך וחזרו, ואכן זה היה המצב על פני השטח. לאחר הפניה שלך, קיבלנו עוד כמה פניות באותו נושא, שקיבלו את אותה התשובה לאחר בדיקה מול הבנק.

היום (יום שלישי) עלינו על הבעיה האמיתית שהינה תקלה בממשק בין המערכות שלנו לבין הבנק, והעברות הכספים מקבלות אישור, אך עקב תקלה שאנו כרגע חוקרים מול צוות ההנדסה של הבנק, החשבון המזוכה מגיע תקול כתווים לא תקינים, והתשובה של הבנק בדרך חזרה אלינו (לאחר 3 ימי עסקים) היא שהכסף לא התקבל בהצלחה בצד השני.

אנחנו משקיעים כרגע את כל מאמצי צוות הפיתוח שלנו בכדי לחקור מהיכן הגיעה התקלה, וברגע שנצליח לפתור את הבעיה - כל הכספים שנכשלו יעברו בצורה אוטומטית לחשבון שלך, אין צורך בשום פעולה מצידך.

אני שוב מתנצל על עוגמת הנפש שקרתה כאן, ואנו מטפלים בתקלה הזו מעל כל השאר.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron