סליקת כרטיסים חו"ל

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: סליקת כרטיסים חו"ל

הודעהעל ידי payme » ה' יוני 23, 2016 1:33 pm

חן,

הסתכלתי במערכת וראיתי שהיית בקשר בעבר על נושאים עם התמיכה, אבל אין שום פניה בנוגע למה שציינת בפוסט כאן. ייתכן שהבקשה נשלחה לכתובת לא נכונה או שהייתה תקלה בשליחה.

אני פותח לך קריאה במערכת וישלחו לך את הטופס הרלוונטי בהקדם.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com

chenz
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' יוני 19, 2016 8:43 am

Re: סליקת כרטיסים חו"ל

הודעהעל ידי chenz » ג' יוני 28, 2016 8:04 am

בוקר טוב

שלחתי לפיימי באימייל את הטפסים שביקשו מהבנק ובכל זאת לא קיבלתי מהם כל הודעה על פתיחה לסליקה במט"ח
האם בד"כ הנוהל איתם הינו איטי ומסורבל?

אודה על הסדרה של הדברים עוד היום כיוון שהלקוחות פשוט התייאשו

תודה
חן

chenz
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' יוני 19, 2016 8:43 am

Re: סליקת כרטיסים חו"ל

הודעהעל ידי chenz » ג' יוני 28, 2016 2:16 pm

שלום רב

פיימי שלחה לי את ההודעה הבאה:
"תוכלי כעת לסלוק מט"ח מחשבון האייקאונט שלך"

פתחתי מסמך של קבלה הנשען על חשבונית שאיפשרתי בה תשלום באשראי, ולמרות מתן כל פרטי כרטיס האשראי המערכת דחתה את הסליקה
1. החשבונית הינה במט"ח - האם הסכום לסליקה צריך להרשם במט"ח או בשקלים?
2. אודה לכם לבדיקת חשבוני אצלכם לראות שהכל בסדר ולהדריך אותי כיצד אפשר כבר סופסופ לסיים את הסאגה הזו

בברכה
חן


chenz
משתמש חדש
הודעות: 9
הצטרף: א' יוני 19, 2016 8:43 am

Re: סליקת כרטיסים חו"ל

הודעהעל ידי chenz » ה' יוני 30, 2016 1:54 pm

ממש לא

הם שלחו לי הודעה שעתה ניתן לסלןק בכרטיס אשראי דרך החשבון שלי באייקאונט

כאשר אני יוצרת קבלה לעסקה שנעשתה, (והקלקתי בחשבונית העיסקה אפשרות לתשלום באשראי ), אני מקבלת הודעה הטוענת שהתשלום לא אושר ע"י חברת האשראי.
עשיתי שיחת וועידה עם הלקוח וחברת האשראי שטוענת שכלל לא הגיעה אליה הבקשה

משהו משתבש - נגרם לי נזק והלקוחה עזבה אותי בטענה שזה מסורבל ולוקח כבר שבועות וכל ספק אחר זמין יותר

אני מאוכזבת קשות!!!

פיימי שלחו לי היום מספר פתיחה לפנייה שנעשתה לפני חודש !!!
איזה מין שרות זה? מדוע אתם ממליצים לי לעבוד איתם?

בברכה
חן

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: סליקת כרטיסים חו"ל

הודעהעל ידי payme » ה' יוני 30, 2016 2:43 pm

שלום חן,

בימים האחרונים הייתה תקלה מול חברות האשראי בסליקה של כרטיסי חו"ל.
אתמול בערב הבעיה תוקנה בצד חברת האשראי, וכעת סליקה של כרטיסי חו"ל אמורה לעבור ללא בעיה.

אני מתנצל על חוסר הנעימות ואנו משתדלים לטפל בכל בעיה כמה שיותר מהר, גם כשהיא לא בשליטתנו.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד