סליקת אשראי עם payme

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

yon911
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' אוגוסט 31, 2016 8:00 pm

סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי yon911 » ש' ספטמבר 03, 2016 8:53 pm

קודם כל אני רוצה להגיד שאני מאוד אוהב את icount. זו תוכנה מעולה בעיניי ובאמת שאין לי תלונות.
זו גם הסיבה שפניתי לפתוח חשבון בפיימי - כיוון שהייתי זקוק לפתרון סליקה ובכל פעם שפתחתי את icount קיבלתי המלצה חמה, שלא לומר כמעט אגרסיבית, להשתמש בפיימי.

בהתחלה היה בסדר גמור. אבל בתקופה האחרונה קרו מספר דברים:

1. קיבלתי מהם התראה שאני מתקרב לגובה הכנסה שעליו יש מגבלה. כלומר, כשאגיע לגובה הכנסה מסוים לא יתנו לי יותר לסלוק. הם כתבו שמדובר בהנחיה של בנק ישראל. עד כאן - אין בעיה. את ההודעה הזו קיבלתי מהם ב19/8 (יום שישי). ב21/8 (יום ראשון) שלחתי להם הודעה על מנת לברר מה עליי לעשות כדי להסיר את המגבלה. קיבלתי מהם עוד באותו יום הודעה:

״מדובר בהליך בשם - הכר את הלקוח. תוכל ליצור קשר עם נציג החיתום שלך (שם וטלפון..) לאחר שתשלים את התהליך, תוסר מגבלת הסליקה״

התקשרתי אליו עוד באותו יום - הוא לא ענה. שלחתי לו הודעה, הוא לא הגיב. כעבור שלושה ימים בהם ניסיתי לתפוס אותו, שלחתי לפיימי הודעה שאני לא מצליח לתפוס אותו.
פה חשוב מאוד לציין - לפיימי אין טלפון לשירות לקוחות. רק מייל. זה קריטי מאוד כשאתה בלחץ של זמן - כי השירות שלהם לא יעיל בלשון המעטה ולבעל העסק נותר רק לקוות שמישהו שם יואיל בטובו לענות למייל.
למה הייתי בלחץ של זמן? ב-25/8 הייתה אמורה להתקיים מכירה בה התכוונתי לסלוק דרך icount את האשראים, וכמובן שאם יש מגבלה על הסליקה בפיימי, אז באיזשהו שלב פשוט לא אוכל לסלוק.
לפתע - נציג החיתום ענה לי לשיחה המי יודע כמה שעשיתי אליו. היה יעיל מאוד, נפגש איתי כעבור שעה בלבד. זה קרה ב24 באוגוסט.
מיד לאחר שסיימתי את הפגישה עם נציג החיתום שלחתי להם מייל (שוב, אין טלפון), עם מספר הספק שאני אמור לתת על מנת שיסירו את המגבלה. איש לא הגיב. גם לא למחרת (יום חמישי). כתבתי להם שזה דחוף, התחננתי לקבל טלפון להסביר, כדי שיסירו את המגבלה, כבר עשיתי מה שביקשו, רק שילחצו שם על הכפתור שמסיר את המגבלה על החשבון.
באתר שלהם כתוב: "שירות הלקוחות עומד לרשותכם בימים א'-ה', בין השעות 09:00 ל 18:00". אני כתבתי להם על הסרת המגבלה ב10:52 ביום רביעי ועד ל18:00 בערב ביום חמישי איש לא ענה.
במכירה נאלצתי לבקש מאנשים מזומן, צ׳קים או פרטי אשראי כדי שאחייב אותם כשפיימי יסירו את המגבלה. אני מניח שמיותר לציין זאת, אבל למען הסר ספק: הפסדתי מכירות כי אנשים לא היו מוכנים להשאיר את פרטי האשראי שלהם, ובצדק, הפסדתי מכירות כי אנשים ששילמו במזומן הקטינו את הקניות שלהם כך שיתאימו למה שהיה להם בכיס.

2. עד כאן אני מניח שאפשר להגיד איכשהו אולי - זו אשמת הנציג חיתום (מישראכרט, לא עובד של פיימי), אשמתך כי היית צריך יותר ללחוץ עליהם ולהסביר את המצב. נגיד. אבל, חשוב לי לציין, עד עכשיו לא הסירו את המגבלה, וזאת על אף שעבר יותר משבוע מאז שהעברתי להם את הפרטים שביקשו. לא קיבלתי תגובה על המייל ששלחתי לפני תחילת המכירה, בו התחננתי שיסירו את המגבלה (וגם, אני מודה: התעצבנתי על כך שאין להם טלפון, אבל בשום אופן לא כתבתי משהו אישי או שחורג מגבולות העבודה מול ספק). התגובה היחידה הגיעה ב28/8 - ״העברנו את המספר לבדיקה מול ישראכרט, לאחר שנקבל מהם אישור נוכל להסיר את המגבלה. אנו כמובן נעדכן ברגע שיתקבל האישור״. כשהיה אצלי נציג החיתום מישראכרט, שאלתי אותו כמה זמן ייקח מרגע שהנפיק לי מספר ספק. אמר שמבחינת ישראכרט זה סגור, וזה רק עניין של פיימי עכשיו.

אז לא הסירו את המגבלה - מה עשיתי עם פרטי האשראי שכן לקחתי מהלקוחות? פניתי לחברה אחרת, לא אציין כאן איזו חברה, על מנת שלא יראה כאילו אני מנסה לקדם מישהו, והפלא ופלא: יש שירות לקוחות טלפוני, אם יש שאלות, עונים, אם יש בעיות, מנסים לעזור. סלקתי דרכם, זה גם יצא לי בסוף יותר זול.

3. בכל הפעמים האחרונות שנכנסתי לממשק המשתמש שלי בפיימי (מספר פעמים בימים האחרונים), היתרה שהופיעה בחשבוני שם הייתה שונה. וזאת מבלי שהייתה שם תנועה כלשהי פנימה או החוצה. בפעם האחרונה שנכנסתי היתרה פתאום הפכה ל-53000-, ואני בכלל לא ידעתי שאני יכול להיות ביתרת מינוס בפיימי... עכשיו אפשר לומר, זה בטח באג, מה אתה נטפל לקטנות - תכתוב להם ויתקנו. אבל:
א. הם לא ממש ענו לי למיילים הקודמים שלי.
ב. מדובר בחברה שיש לה הרשאה לחיוב החשבון העסקי שלי - זו אחריות שלא הייתי מעוניין להפקיד בידי מישהו שעושה רושם כל כך לא רציני.

*כמובן שכל מה שכתבתי פה מגובה בהעתקים של המיילים + תמונות מסך מתוך הממשק של פיימי.

מה אני רוצה להגיד?
בעלי עסקים ששוקלים להתחיל לעבוד עם פיימי - דעו לכם שאין להם שירות טלפוני, דעו שיש פתרונות מוצלחים יותר בעיניי שהם גם זולים יותר, דעו לכם שהשירות שכן קיים מחפיר לטעמי, דעו לכם שמדובר בחברה מאוד לא מקצועית לטעמי.

icount - אומר שוב, הסיבה היחידה שהלכתי מלכתחילה לפיימי ולא לחברה אחרת היא בגלל שאני מאוד מרוצה מכם ואתם אלו שהמליצו עליהם, אבל אני חושש שהם עושים לכם שירות דב.

אסיים ואומר שאעשה את מירב המאמצים שאוכל על מנת לתבוע את החברה הזאת, על ההפסד שהיה לי במכירה, על המוניטין שלי שנפגע במכירה, שהצטיירתי כמאוד לא מקצועי, על כך שלא הגיוני שחברה שתחום עיסוקה הוא כל כך רגיש לעסקים, תהיה כל כך לא זמינה ללקוחות שלה, תעכב את ההליכים הפשוטים ביותר ותפגע בכך בלקוח. הרי אם הייתי תלוי בלעדית בפיימי, אז עד עכשיו לא הייתי יכול לסלוק את אותם האשראים והכסף הזה והאמינות שלי היו יורדים לטמיון.

המלצתי: שומר נפשו ירחק.
יונתן טרוים.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3221
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי iCount » ש' ספטמבר 03, 2016 10:55 pm

מצטער לראות שהייתה לך חוויה כזו שלילית מול פיימי.
אדגיש שאין קשר בין השירות שלנו לשירות של פיימי ושאנו שתי חברות נפרדות.
כן, קרו כמה מקרים בעבר בהם כל מני תקלות בתצורת השירות של פיימי יצרו מצבים מאוד מרגיזים ללקוחותינו. עם זאת, קיימים כיום קרוב לאלף לקוחות שלנו שעובדים עם פיימי ועבור המוחלט ביותר החווה מצוינת.

אני בטוח שפיימי יעשו את המיטב כדי לתקן את הרושם הנפגם ומקווה מאוד שנציג מטעמם יגיב כאן לטענותיך.

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי payme » א' ספטמבר 04, 2016 12:35 am

שלום יונתן,

אנחנו מתנצלים על חוויות השירות שחווית ועל הדברים שלא הובהרו כראוי.

הנציג שביצע איתך את החיתום הטעה אותך, לאחר קבלת מספר הספק מישראכרט, ישנו הליך בדיקה פנימי של ישראכרט על הטפסים עליהם חתמת שאורך בין שלושה ימים לשבועיים.

ב28.8 שלחנו את מספר הספק שלך לישראכרט על מנת לקבל אישור עליו, אישור אשר טרם התקבל.

מחר בבוקר נציגי השירות שלנו יעשו בירור חוזר מול ישראכרט על מספר הספק וידאגו לעדכן אותך עוד בשעות הבוקר.

בברכה,

גלעד.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com

yon911
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' אוגוסט 31, 2016 8:00 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי yon911 » א' ספטמבר 04, 2016 8:19 am

זה בסדר, גלעד. אל תטרחו. אני איתכם לא עובד.
גם אם הנציג הטעה אותי, וגם אם זה לוקח שבועיים לקבל את האישור, הרי שזה משהו שיש לציינו - לפי מה שאתה אומר, כששלחתם לי את ההודעה - בעצם לא היה לי סיכוי לסלוק כמו שצריך במכירה - כיוון שהטווח זמן בין שליחת ההודעה שלכם ועד למכירה היה שבוע. במקרה כזה - בו מציינים בפניך את העובדות ולא פשוט מנחיתים עליך חלקיקי אינפורמציה, הייתה לי אפשרות להתארגן על חלופה. אך כיוון שאף אחד למעשה לא ממש דיבר איתי/הסביר לי/ ניסה לעזור - נותרתי ללא פתרון. לכן, תגובתך רק מחזקת את מה שאמרתי - השירות שלכם גרוע - טלפון אחד היה פותר את הבעיה. אתה יודע מה? אפילו מישהו שיושב על המייל ועונה על כל שאלה (עם כל כמה שזה מעצבן ולא באמת חוסך בזמן לאף אחד מהצדדים) - היה עוזר. אך כאמור - היו מספר מיילים עליהם בכלל לא ענו לי, היה מייל שלקח לכם יותר מ48 שעות לענות (שעות פעילות שלכם, כן? לא שעות בכלל), וגם כשעניתם, לא ממש התייחסתם לבעיה של הלקוח שניצב בצד השני אובד עצות.
לא התייחסת כלל למה שכתבתי בסעיף 3, אבל, כאמור, זה משהו שהתרגלתי אליו מכם - אל תטרח, את דעתי זה לא ישנה כבר.

יונתן

aizikfranko
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' אוגוסט 08, 2016 4:01 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי aizikfranko » ש' נובמבר 05, 2016 7:41 pm

לי יש עדיין את אותה הבעייה עם אישור הספק
מזה כבר קרוב ל 3 חודשים אין לי מושג מה הבעיה לאשר מספר ספק כל כך הרבה זמן ,התקשרתי לישרכארט והם אומרים שאין שום בעייה ו זה פיימי אחראים לעיקוב
אני כבר כל שבוע שולח מייל ולא מזרזים את העניין,העסק כרגע עומד ו אני מפסיד מכירות של אלפי דולרים
בבקשה לזרז את העניין זה גורם לי לנזקים עצומיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ומספר הפנייה הוא 6932

payme
Verified
Verified
הודעות: 15
הצטרף: ג' מאי 31, 2016 11:56 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי payme » א' נובמבר 06, 2016 12:30 pm

שלום יצחק,

פנינו כרגע באופן ישיר לצוות הגיוס של ישראכרט ואנו ממתינים לעדכון מהם.

נדאג לעדכן אותך דרך שירות הלקוחות שלנו ברגע שנקבל מהם מענה.
בברכה,
שירות הלקוחות של פאיימי
support@paymeservice.com

aizikfranko
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' אוגוסט 08, 2016 4:01 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי aizikfranko » ו' נובמבר 11, 2016 10:47 am

בסדר תודה רבה
אבל זה נמשך המון זמן בבקשה תזרזו איתם את העניין הזה
אני מחכה כבר בהגזמה

IRGwebsites
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ד' אפריל 15, 2015 8:41 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי IRGwebsites » ג' דצמבר 26, 2017 12:04 pm

גם לי יש חוויה מאוד לא נעימה עם פיימי. לפעמים אני מחכה מספר ימים עד שמקבלת תשובה באימייל ואני עומדת במצב שאני לא יכולה לשלוח קבלות ללקוחות שלי. איך אני מתביישת! מחכה ומחכה לתמיכה.
למה לא לעבוד מול חברה אחרת?

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3221
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי iCount » ד' דצמבר 27, 2017 1:48 pm

IRGwebsites כתב:גם לי יש חוויה מאוד לא נעימה עם פיימי. לפעמים אני מחכה מספר ימים עד שמקבלת תשובה באימייל ואני עומדת במצב שאני לא יכולה לשלוח קבלות ללקוחות שלי. איך אני מתביישת! מחכה ומחכה לתמיכה.
למה לא לעבוד מול חברה אחרת?

זה לא קורה. יש לך מספר קריאה שבה לא קיבלת מענה במשך כמה ימים? אשמח לבדוק אותה באופן אישי מכיוון שאני עוקב אחרי רמת השירות כבר למעלה משנה וחל שיפור ניכר!

Lapi
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ב' ספטמבר 10, 2018 6:33 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Lapi » ו' ספטמבר 14, 2018 9:21 am

שלום,

אנחנו פותחים חנות בשופיפיי ולשם כך נדרשים לסלוק דרך iCount בעזרת פאיימי
חשבנו שזה שיש לנו חשבון פאיימי ששימש אותנו בעבר יאפשר לנו להשתמש בו,
לאחר ששאלתי פה בפורום הסתבר לי שאנחנו צריכים לסגור את החשבון הישן ולפתוח חדש דרככם, לשם כך צריך לבקש מפיימי שייסגרו את החשבון היישן ויאפשרו לפתוח חדש עם אותה כתובת דוא"ל ואותו מספר עוסק מורשה.
כתבתי את זה לפאיימי לפני שלושה ימים (הרבה מעבר לזמן סביר....) ואין תגובה, כלום, חושך.

מה קורה? האם זו חברה שכדאי לעבוד איתה עם זה סטנדרט השרות לקוחות שלהם?

בתקווה לתגובה מהירה

תודה

נ.ב.
המכתב נשלח מכתובת info@paula-jewel.com של פאולה
אורן לפידות
054-9841001
Oren@Paula-Jewel.com


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron