אני לרגע שמה בצד את כל הטענות שלי לגבי זה שהם חוסמים את העברת הכספים אליי כך בפתאומיות ולא מטפלים בזה בצורה מהירה ואמינה,
לפני הכל מחובתי לרשום פה לטובת הכלל על השירות המחפיר שלהם!! איך כיום ב2018 חברה שמכבדת את עצמה לא מעניקה ללקוחותיה שירות לקוחות טלפוני אדיב ומקשיב?
איזה חברה מסתתרת מאחורי כתובת אימייל שלא משנה כמה תרשום להם ואיך תדבר אליהם הם פשוט לא מגיבים
נעשה הנחה לחברות שלא מתעסקות עם בעלי עסקים, קניתי איזה מוצר ויש לי בעיה והם לא נותנים שירות, אבל פיימי, אתם חברה שכל העיסוק שלכם זה בכספים, אתם פוגעים בעסק שלי! לא באיזה מוצר יחיד שרכשתי. אתם לא מעבירים אליי כספים שהם שלי!!! לא שלכם! שלי!
אין לכם שירות לקוחות אנושי, אתם לא עונים לאימיילים, אתם לא לקוחים אחריות, לא מזרזים תהליכים, אין מישהו שאתה יודע שאפשר לסמוך עליו
וכשאתה בעל עסק שכל העסק שלך מתקיים על תשלומים של לקוחות, אתה חייב חברת סליקה אמינה, אחראית, ואדיבה
בעלי עסקים! תחסכו לעצמכם טעות שאנחנו חווים! לכו לחברות סליקה אחרות. אל תתעסקו עם פיימי! אתם לא רוצים לעבוד קשה ולגלות שכספכם נשאר אצל חברת הסליקה שלכם ולא מועבר אליכם ואין לכם אפ עם מי לדבר
גם אני קיבלתי אימייל שעברתי את תקרת העסקאות בחודש!
גם לי הם שלחו טופס למלא בלי הסברים על איך למלא
גם לי הם לא ענו כשרשמתי להם ככ הרבה פעמים שמילאתי את הטופס ואני חייבת את הכסף
אני ברת מזל, חברתנו מעסיקה עו"ד ממשרד עורכי דין יעקב ויינרוט כך שקשה לי להאמין שעם כל האימיילים וכל הנתונים אני לא יקבל את הכסף, אני גם מאמינה שסוף סוף יהיה לחברה הזו סוף, כשהם יבינו שאחד אחרי השני יתבע אותם