סליקת אשראי עם payme

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 16, 2018 8:35 am

Lapi כתב:שלום,

אנחנו פותחים חנות בשופיפיי ולשם כך נדרשים לסלוק דרך iCount בעזרת פאיימי
חשבנו שזה שיש לנו חשבון פאיימי ששימש אותנו בעבר יאפשר לנו להשתמש בו,
לאחר ששאלתי פה בפורום הסתבר לי שאנחנו צריכים לסגור את החשבון הישן ולפתוח חדש דרככם, לשם כך צריך לבקש מפיימי שייסגרו את החשבון היישן ויאפשרו לפתוח חדש עם אותה כתובת דוא"ל ואותו מספר עוסק מורשה.
כתבתי את זה לפאיימי לפני שלושה ימים (הרבה מעבר לזמן סביר....) ואין תגובה, כלום, חושך.

מה קורה? האם זו חברה שכדאי לעבוד איתה עם זה סטנדרט השרות לקוחות שלהם?

בתקווה לתגובה מהירה

תודה

נ.ב.
המכתב נשלח מכתובת info@paula-jewel.com של פאולה


אורן שלום,
הנושא נמצא בטיפול אבל להזכירך אתה נמצא במסלול מלא ולא באקספרס לכן על מנת שנוכל לתת מענה אישי וחסוי נבקש ממך בבקשה לפתוח אלינו קריאה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

תודה רבה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ספטמבר 16, 2018 8:40 am

Lapi כתב:שלום,

אנחנו פותחים חנות בשופיפיי ולשם כך נדרשים לסלוק דרך iCount בעזרת פאיימי
חשבנו שזה שיש לנו חשבון פאיימי ששימש אותנו בעבר יאפשר לנו להשתמש בו,
לאחר ששאלתי פה בפורום הסתבר לי שאנחנו צריכים לסגור את החשבון הישן ולפתוח חדש דרככם, לשם כך צריך לבקש מפיימי שייסגרו את החשבון היישן ויאפשרו לפתוח חדש עם אותה כתובת דוא"ל ואותו מספר עוסק מורשה.
כתבתי את זה לפאיימי לפני שלושה ימים (הרבה מעבר לזמן סביר....) ואין תגובה, כלום, חושך.

מה קורה? האם זו חברה שכדאי לעבוד איתה עם זה סטנדרט השרות לקוחות שלהם?

בתקווה לתגובה מהירה

תודה

נ.ב.
המכתב נשלח מכתובת info@paula-jewel.com של פאולה


אורן שלום,
הנושא נמצא בטיפול אבל להזכירך אתה נמצא במסלול מלא ולא באקספרס לכן על מנת שנוכל לתת מענה אישי וחסוי נבקש ממך בבקשה לפתוח אלינו קריאה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

תודה רבה

Gfcasabella
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:18 pm

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Gfcasabella » ד' אוקטובר 31, 2018 1:56 pm

אני לרגע שמה בצד את כל הטענות שלי לגבי זה שהם חוסמים את העברת הכספים אליי כך בפתאומיות ולא מטפלים בזה בצורה מהירה ואמינה,
לפני הכל מחובתי לרשום פה לטובת הכלל על השירות המחפיר שלהם!! איך כיום ב2018 חברה שמכבדת את עצמה לא מעניקה ללקוחותיה שירות לקוחות טלפוני אדיב ומקשיב?
איזה חברה מסתתרת מאחורי כתובת אימייל שלא משנה כמה תרשום להם ואיך תדבר אליהם הם פשוט לא מגיבים
נעשה הנחה לחברות שלא מתעסקות עם בעלי עסקים, קניתי איזה מוצר ויש לי בעיה והם לא נותנים שירות, אבל פיימי, אתם חברה שכל העיסוק שלכם זה בכספים, אתם פוגעים בעסק שלי! לא באיזה מוצר יחיד שרכשתי. אתם לא מעבירים אליי כספים שהם שלי!!! לא שלכם! שלי!
אין לכם שירות לקוחות אנושי, אתם לא עונים לאימיילים, אתם לא לקוחים אחריות, לא מזרזים תהליכים, אין מישהו שאתה יודע שאפשר לסמוך עליו
וכשאתה בעל עסק שכל העסק שלך מתקיים על תשלומים של לקוחות, אתה חייב חברת סליקה אמינה, אחראית, ואדיבה
בעלי עסקים! תחסכו לעצמכם טעות שאנחנו חווים! לכו לחברות סליקה אחרות. אל תתעסקו עם פיימי! אתם לא רוצים לעבוד קשה ולגלות שכספכם נשאר אצל חברת הסליקה שלכם ולא מועבר אליכם ואין לכם אפ עם מי לדבר
גם אני קיבלתי אימייל שעברתי את תקרת העסקאות בחודש!
גם לי הם שלחו טופס למלא בלי הסברים על איך למלא
גם לי הם לא ענו כשרשמתי להם ככ הרבה פעמים שמילאתי את הטופס ואני חייבת את הכסף
אני ברת מזל, חברתנו מעסיקה עו"ד ממשרד עורכי דין יעקב ויינרוט כך שקשה לי להאמין שעם כל האימיילים וכל הנתונים אני לא יקבל את הכסף, אני גם מאמינה שסוף סוף יהיה לחברה הזו סוף, כשהם יבינו שאחד אחרי השני יתבע אותם

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 11, 2018 12:35 pm

Gfcasabella כתב:אני לרגע שמה בצד את כל הטענות שלי לגבי זה שהם חוסמים את העברת הכספים אליי כך בפתאומיות ולא מטפלים בזה בצורה מהירה ואמינה,
לפני הכל מחובתי לרשום פה לטובת הכלל על השירות המחפיר שלהם!! איך כיום ב2018 חברה שמכבדת את עצמה לא מעניקה ללקוחותיה שירות לקוחות טלפוני אדיב ומקשיב?
איזה חברה מסתתרת מאחורי כתובת אימייל שלא משנה כמה תרשום להם ואיך תדבר אליהם הם פשוט לא מגיבים
נעשה הנחה לחברות שלא מתעסקות עם בעלי עסקים, קניתי איזה מוצר ויש לי בעיה והם לא נותנים שירות, אבל פיימי, אתם חברה שכל העיסוק שלכם זה בכספים, אתם פוגעים בעסק שלי! לא באיזה מוצר יחיד שרכשתי. אתם לא מעבירים אליי כספים שהם שלי!!! לא שלכם! שלי!
אין לכם שירות לקוחות אנושי, אתם לא עונים לאימיילים, אתם לא לקוחים אחריות, לא מזרזים תהליכים, אין מישהו שאתה יודע שאפשר לסמוך עליו
וכשאתה בעל עסק שכל העסק שלך מתקיים על תשלומים של לקוחות, אתה חייב חברת סליקה אמינה, אחראית, ואדיבה
בעלי עסקים! תחסכו לעצמכם טעות שאנחנו חווים! לכו לחברות סליקה אחרות. אל תתעסקו עם פיימי! אתם לא רוצים לעבוד קשה ולגלות שכספכם נשאר אצל חברת הסליקה שלכם ולא מועבר אליכם ואין לכם אפ עם מי לדבר
גם אני קיבלתי אימייל שעברתי את תקרת העסקאות בחודש!
גם לי הם שלחו טופס למלא בלי הסברים על איך למלא
גם לי הם לא ענו כשרשמתי להם ככ הרבה פעמים שמילאתי את הטופס ואני חייבת את הכסף
אני ברת מזל, חברתנו מעסיקה עו"ד ממשרד עורכי דין יעקב ויינרוט כך שקשה לי להאמין שעם כל האימיילים וכל הנתונים אני לא יקבל את הכסף, אני גם מאמינה שסוף סוף יהיה לחברה הזו סוף, כשהם יבינו שאחד אחרי השני יתבע אותם


שלום רב,
על מנת שנוכל להעביר ל-PAYME את התלונה, אנו מנסים לאתר אותך במערכת אך ללא הצלחה מכיוון שנרשמת לפורום עם מייל אחר מהמערכת.
מהי כתובת המייל איתה נרשמת למערכת בבקשה?
נודה לעדכונך

בברכה,
דור

agigi
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 21, 2018 11:30 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי agigi » ד' נובמבר 21, 2018 12:06 pm

שלום רב לכם,

יש לי מספר דברים שיש לי שאלות עליהם:
1. אני רואה שאני עדיין רשום בתור מנוי אקספרס למרות ששילמתי עבור השימוש ב Icount תוכלו בבקשה לבדוק את זה.
2. ניסיתי לקשר בין החשבון שלי בטרנזילה ל Icount. אני לא יודע האם זה כבר עבד.

תודה רבה

אסף

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' נובמבר 21, 2018 12:15 pm

agigi כתב:שלום רב לכם,

יש לי מספר דברים שיש לי שאלות עליהם:
1. אני רואה שאני עדיין רשום בתור מנוי אקספרס למרות ששילמתי עבור השימוש ב Icount תוכלו בבקשה לבדוק את זה.
2. ניסיתי לקשר בין החשבון שלי בטרנזילה ל Icount. אני לא יודע האם זה כבר עבד.

תודה רבה

אסף


אסף שלום,
1. קיימים 2 סוגי מסלולים- מסלול אקספרס (קטן יותר) במסלול שנתי של 119 ש"ח+מע"מ (כפי שאתה מחובר כבר עכשיו) ומסלול מלא בעלות משתנה של החל מ-19 ש"ח+מע"מ.
2. חיבור לספק סליקה טרנזילה קיים רק ללקוחות במסלול המלא- לכן לא חוברת לספק סליקה זה. לקוחות במסלול אקספרס יכולים לסלוק רק דרך ספק הסליקה PAYME.

האם רצית להירשם למסלול המלא?

בברכה,
דור

agigi
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 21, 2018 11:30 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי agigi » ד' נובמבר 21, 2018 12:35 pm

כן, אם כך אני מעוניין להירשם למסלול המלא בכדי שאוכל לבצע את כל החיובים דרך ה- Icount

איך אני עושה זאת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי עם payme

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' נובמבר 21, 2018 12:45 pm

agigi כתב:כן, אם כך אני מעוניין להירשם למסלול המלא בכדי שאוכל לבצע את כל החיובים דרך ה- Icount

איך אני עושה זאת?

שלום,
כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron