תחילת עבודה מול payme

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

daskalz
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' אוקטובר 18, 2016 1:51 pm

תחילת עבודה מול payme

הודעהעל ידי daskalz » ג' אוקטובר 18, 2016 2:00 pm

שלום

נרשמתי היום לראשונה לIcount ולpayme

אני אמור לקבל מייל מpayme לפי מה שראיתי שרשמתם פה בפורום...זה אמור לקחת יותר מיום?

בינתיים לא קיבלתי שום מייל מהם.

תודה, זאב

daskalz
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' אוקטובר 18, 2016 1:51 pm

Re: תחילת עבודה מול payme

הודעהעל ידי daskalz » ג' אוקטובר 18, 2016 2:05 pm

אני רואה גם שיש פה איזה שדה של מספר מזהה לקוח - מה זה? אני אמור לקבל מפיימי משהו ולהזין פה?

בנוסף - (כנראה שזה קשור) - אחרי שהגדרתי בשופיפי סליקה עם icount אני פועל לפי ההנחיות שלכם ולוחץ על "חדש" ו"עמוד סליקה" ומקבל הודעה שאין לי מסוף סליקה - מדוע? נראה שפיימי לא עובד אצלי למרות שנרשמתי, נכון?



daskalz
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' אוקטובר 18, 2016 1:51 pm

Re: תחילת עבודה מול payme

הודעהעל ידי daskalz » ג' אוקטובר 18, 2016 4:43 pm

כשנרשמתי בפעם הראשונה רשמתי שאין לי - ואז מילאתי את כל הפרטים בשתי העמודות.

אני במסלול רגיל - לא אקספרס.

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3443
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: תחילת עבודה מול payme

הודעהעל ידי iCount » ג' אוקטובר 18, 2016 6:40 pm

אם אתה במסלול מלא אנא פתח קריאת תמיכה מתוך המערכת שלך כדי שנדע מי אתה והצוות יבדוק לך את זה מייד.

dadawalle
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ה' אוקטובר 20, 2016 1:22 pm

Re: תחילת עבודה מול payme

הודעהעל ידי dadawalle » ה' אוקטובר 20, 2016 1:37 pm

המלצה שלי- אל תעבוד איתם - שרות לקוחות גרוע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

אם יש תקלה בהעברת הכספים אליך- לא יהיה לך מול מי לדבר - תשתמש בכל חברה אחרת מלבדם.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron