עמוד 1 מתוך 2

חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ד' ינואר 25, 2017 10:46 pm
על ידי lvyossi
כבר מספר שבועות שאנחנו חסומים במערכת של PAYME
בתחילה אמרו לנו כי צריך לעשות מעין תהליך של היכרות וזיהוי וביקשו מאיתנו להיפגש עם נציג של ישראכרט לצורך אימות וכדומה.
עשינו זאת לפני חודשיים ומאז לא קרה כלום.
הכספים שלנו מעוכבים, PAYME לא עונים בתמיכה ועולם כמנהגו נוהג.
אני חייב לומר לכם שהעובדה שאתם ממליצים ללקוחות שלכם על השירות של PAYME היא דבר הזוי ומקומם.
במקום לשמור על הלקוחות שלכם אתם ממליצים על שירות של חברה שלמעשה לא נותנת שירות, לא עונים, אין טלפון, אין מענה במיילים וכספים נשארים אצלם במשך חודש וחצי בלי לתת דין וחשבון או לפחות לענות למיילים.
האם ישנה אפשרות לסלוק עם חברה אחרת ולא עם PAYME ואיך עושים זאת?
אשמח לקבל תשובות והבהרות בנושא הזה לפני שאנחנו עוברים הלאה לחברת חשבוניות אחרת.
תודה

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: א' ינואר 29, 2017 10:23 am
על ידי iCount
שלום
אנחנו לא קשורים לפיימי. הוא אחד מכמה ספקי שירות שונים איתם אנחנו עובדים.
יש לנו אלפי לקוחות משותפים ומן הסתם בגלל שמעורבים בדרך גורמים כמו בנקים וגופים פיננסיים אחרים לפעמים נושאים מולם מתעכבים.
בכל מקרה נפנה את תשומת ליבם שוב.

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ג' אפריל 04, 2017 8:38 pm
על ידי abastudies
גם אנחנו נתקלים באותה תופעה - אין עם מי לדבר - האם אפשר לתבוע את payme? בכול מקרה חשוב שהציבור ידע שהחברה הזו אינה אמינה. פשוט לא מתייחסים ללקוחות שמממנים אותם.

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ג' אפריל 04, 2017 8:57 pm
על ידי iCount
עד היום בכל פעם שבדקנו נושא כזה לגופו לא ראינו בעיות.
אנחנו ממליצים עליהם מכיוון שמצאנו שמדובר בחברה אמינה, יציבה, שמציגה פתרונות ללא תחרות בשוק הזה.

בכל מקרה הפנינו את תשומת ליבם לקריאה הזו.

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ד' אפריל 05, 2017 7:32 am
על ידי payme
שלום רב,

על מנת שנוכל לסייע לך במהירות וביעילות, נשמח לדעת את מספר הפנייה שלך במערכת פאיימי ונדאג לחזור אליך בהקדם.

תודה ויום טוב.

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ד' אפריל 05, 2017 7:54 am
על ידי abastudies
איך יתכן שחברה שגובה כל כך הרבה עמלה ומפרסמת עצמה בכזו יהירות - אינה מתייחסת לפניות לקוחותיה במשך שבועות? מדוע icount ממשיכים לעבוד אתם? איך אפשר לגרום להם לענות. מתקשרים לתמיכה ועונה מישהו שאינו מוסמך לעשות דבר. הוא נותן מספר טלפון שאינו מחובר. אין מענה לפנייות במייל, והנזק שנגרם הוא באלפי שקלים ובפגיעה במוניטין.

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ד' אפריל 05, 2017 9:09 am
על ידי payme
שלום אורלי,

להבנתנו העניין מולך טופל.

במידה ולא, נשמח אם תפני אלינו למייל support@paymeservice.com ונדאג לטפל בך בהקדם.

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ו' מרץ 23, 2018 6:49 pm
על ידי Maxx

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ה' מרץ 29, 2018 1:42 pm
על ידי iCount

Re: חסימה לקבלת כספים במערכת של PAYME

פורסם: ד' מאי 09, 2018 5:56 pm
על ידי TamirT
אני נמצא באותה בעיה עם PAYME!!
איך ניתן לפתור את העניין הזה ולמשוך את הכספים???
אני מחכה עם זה יותר מידי זמן וזה מתחיל לעצבן!
איך אפשר להגיע אליהם טלפונית וגם אליכם ICOUNT