עמוד 1 מתוך 1

דף סליקה - תיבות "תוקף" - למה אין הפרדה בין חודשים לשנים?

פורסם: ש' יולי 15, 2017 6:09 pm
על ידי omria
אני יודע שזה נשמע טיפשי אבל זה פאק ב-UX וזה ממש מעצבן.
למה בעמודי הסליקה כשאתם מבקשים את תוקף הכרטיס אתם בוחרים להיות שונים מכל שאר העולם ולהציג dropdown אחד ארוך מאוד של מלא מלא תאריכים, במקום שניים נפרדים - אחד של חודש מ-1 עד 12 ואחד של שנה?

אפשר לשנות את זה בבקשה?

Re: דף סליקה - תיבות "תוקף" - למה אין הפרדה בין חודשים לשנים?

פורסם: ש' יולי 15, 2017 6:26 pm
על ידי iCount
שלום
כרגע לצערי לא.

Re: דף סליקה - תיבות "תוקף" - למה אין הפרדה בין חודשים לשנים?

פורסם: ש' יולי 15, 2017 6:30 pm
על ידי omria
למה לא?

הבהרה: לא התכוונתי לשאול אם אני יכול לשנות את זה בהגדרות, ברור לי שלא..
זאת היתה בקשה אליכם - הצעת ייעול - שתשנו את זה..

Re: דף סליקה - תיבות "תוקף" - למה אין הפרדה בין חודשים לשנים?

פורסם: ש' יולי 15, 2017 6:51 pm
על ידי iCount
כן זה היה ברור.
כרגע אין אפשרות לשנות את זה.
נשקול לעתיד.

Re: דף סליקה - תיבות "תוקף" - למה אין הפרדה בין חודשים לשנים?

פורסם: ש' יולי 15, 2017 7:21 pm
על ידי omria

Re: דף סליקה - תיבות "תוקף" - למה אין הפרדה בין חודשים לשנים?

פורסם: ב' יולי 17, 2017 8:30 am
על ידי iCount
תודה. נשקול לעתיד.