היי
אני יבואן ויש לי עמוד מכירה באתר שבנג דרכו אני מוכר מוצרים .
יש לי שתי בעיות שאני לא מצליח למצוא להן פיתרון
1. קיבלתי הודעה מ PAY ME שאני קרוב לתקרה של סכום הסליקה ולכן עליי לתאם פגישה עם נציג ישראכרט- שלחתי מייל חזרה עם הפרטים שלי לפני שבוע ומאז אחרי כל סליקה אני מקבל שוב הודעה על המגבלה שהולכת להסתיים ולא ענו לי שקיבלו אפילו את המייל ושזה בטיפול.
2. לקוח שבוע שעבר הכחיש עסקה ע"ס 300 ש"ח , מיד נלקח ממני הסכום הזה ונגבתה עמלה ע"ס 44 ש"ח , התקשרתי ללקוח והוא סה"כ לא קישר נכון את השם בתדפיס אשראי שלו למוצר שקנה.
העברתי ל PAYME הקלטת השיחה עם הלקוח אבל שוב לא קיבלתי תשובה ולא אישור שזה התקבל וכמובן לא ראיתי גם את הכסף חזרה
אין להם טלפון שאפשר לדבר איתם, אין מענה בהודעות דוא"ל ואני באוויר - לא יודע מה קורה
אשמח אם יוכלו לחזור אליי בדחיפות
עינת
XXXXXXXX
שי
XXXXXXXXX