בעיות להשיג תשובות מ PAYME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shaimalk
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' נובמבר 05, 2017 10:46 am

בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי shaimalk » א' נובמבר 05, 2017 10:54 am

היי

אני יבואן ויש לי עמוד מכירה באתר שבנג דרכו אני מוכר מוצרים .

יש לי שתי בעיות שאני לא מצליח למצוא להן פיתרון

1. קיבלתי הודעה מ PAY ME שאני קרוב לתקרה של סכום הסליקה ולכן עליי לתאם פגישה עם נציג ישראכרט- שלחתי מייל חזרה עם הפרטים שלי לפני שבוע ומאז אחרי כל סליקה אני מקבל שוב הודעה על המגבלה שהולכת להסתיים ולא ענו לי שקיבלו אפילו את המייל ושזה בטיפול.
2. לקוח שבוע שעבר הכחיש עסקה ע"ס 300 ש"ח , מיד נלקח ממני הסכום הזה ונגבתה עמלה ע"ס 44 ש"ח , התקשרתי ללקוח והוא סה"כ לא קישר נכון את השם בתדפיס אשראי שלו למוצר שקנה.
העברתי ל PAYME הקלטת השיחה עם הלקוח אבל שוב לא קיבלתי תשובה ולא אישור שזה התקבל וכמובן לא ראיתי גם את הכסף חזרה

אין להם טלפון שאפשר לדבר איתם, אין מענה בהודעות דוא"ל ואני באוויר - לא יודע מה קורה

אשמח אם יוכלו לחזור אליי בדחיפות

עינת
XXXXXXXX

שי
XXXXXXXXX

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3219
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי iCount » א' נובמבר 05, 2017 1:45 pm

שלום
אתם לא לקוחות של iCount ולכן אין לנו איך לעזור עם זה. יש לפנות לפיימי ישירות.

twwa58
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: א' נובמבר 25, 2018 10:39 am

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי twwa58 » א' נובמבר 25, 2018 10:44 am

מה יהיה עם payme? מאז יום רביעי יתרות החשבון לא מתעדכנות. עסקאות הבלאק פריידיי מופיעות בפירוט העסקאות ומוצגות כעסקאות ששולמו (רבאק, כבר סיפקתי את מירב ההזמנות) אך היתרה לא מתעדכנת.
וזה שאי אפשר להשיג את פיימי טלפונית, אלא באמצעות מיילים (שלפחות עד לרגע זה לא נענו) זה סיפור בפני עצמו. גוף שמנהל לי כספים ואין לי דרך להשיג אותו מיידית כשיש בעיה. הזוי.
אשכרה אני שוקלת להתנתק מפיימי ו- איי קאונט, ולחפש פתרון סליקה אחר באתר, בגלל הדברים האלה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 734
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 25, 2018 10:56 am

twwa58 כתב:מה יהיה עם payme? מאז יום רביעי יתרות החשבון לא מתעדכנות. עסקאות הבלאק פריידיי מופיעות בפירוט העסקאות ומוצגות כעסקאות ששולמו (רבאק, כבר סיפקתי את מירב ההזמנות) אך היתרה לא מתעדכנת.
וזה שאי אפשר להשיג את פיימי טלפונית, אלא באמצעות מיילים (שלפחות עד לרגע זה לא נענו) זה סיפור בפני עצמו. גוף שמנהל לי כספים ואין לי דרך להשיג אותו מיידית כשיש בעיה. הזוי.
אשכרה אני שוקלת להתנתק מפיימי ו- איי קאונט, ולחפש פתרון סליקה אחר באתר, בגלל הדברים האלה.


שלום רב ותודה על פנייתך,
מכיוון שאת נמצאת במסלול מלא נבקש ממך לפתוח אלינו קריאה למוקד דרך תמיכה->קריאה חדשה ואנו נבחן את הבעיה.
תודה

בברכה,
דור

twwa58
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: א' נובמבר 25, 2018 10:39 am

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי twwa58 » א' נובמבר 25, 2018 11:38 am

תודה. פתחתי קריאה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 734
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 25, 2018 11:58 am

תודה, בקריאה עצמה ניצור עמך קשר.

בברכה,
דור

twwa58
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: א' נובמבר 25, 2018 10:39 am

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

הודעהעל ידי twwa58 » א' נובמבר 25, 2018 12:09 pm

טוב, זה בדיחה לא מצחיקה!
קיבלתי ממכם תשובה לא ענינית, וכשחזרתי בתשובה לתמיכה שלכם נזרקתי על ידי "מישל" לבדוק מול פיימי.
פיימי, כן, אלה שלא עונים למיילים, ואין להם תמיכה טלפונית.
אז בשביל מה שלחת אותי לתמיכה של אייקאונט ומה עוזר לי המסלול המלא, אם התמיכה שלכם מתנערת מטיפול?
זה לא רציני ובנתיים עדיין חסר לי כסף בחשבון!!!!

agigi
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' נובמבר 21, 2018 11:30 am

סליקה בI count דרך טרנזילה

הודעהעל ידי agigi » ב' נובמבר 26, 2018 11:29 am

שלום רב,
אני עברתי לחשבון קבוע ומלא דרככם, וכל פרטי הטרנזילה שלי נראים מסונכרנים, אך אני לא מצליח לסלוק באשראי. מה היא הבעיה?

תודה רבה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 734
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה בI count דרך טרנזילה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' נובמבר 26, 2018 12:02 pm

agigi כתב:שלום רב,
אני עברתי לחשבון קבוע ומלא דרככם, וכל פרטי הטרנזילה שלי נראים מסונכרנים, אך אני לא מצליח לסלוק באשראי. מה היא הבעיה?

תודה רבה


שלום רב ותודה על פנייתך,
מכיוון שהנך נמצא במסלול מלא, על מנת שנוכל לסייע ולגשת לחשבונך אנא פתחו קריאה בבקשה לצוות התמיכה שלנו דרך תמיכה->קריאה חדשה.
תודה!

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים