עמוד 1 מתוך 2

בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 05, 2017 10:54 am
על ידי shaimalk
היי

אני יבואן ויש לי עמוד מכירה באתר שבנג דרכו אני מוכר מוצרים .

יש לי שתי בעיות שאני לא מצליח למצוא להן פיתרון

1. קיבלתי הודעה מ PAY ME שאני קרוב לתקרה של סכום הסליקה ולכן עליי לתאם פגישה עם נציג ישראכרט- שלחתי מייל חזרה עם הפרטים שלי לפני שבוע ומאז אחרי כל סליקה אני מקבל שוב הודעה על המגבלה שהולכת להסתיים ולא ענו לי שקיבלו אפילו את המייל ושזה בטיפול.
2. לקוח שבוע שעבר הכחיש עסקה ע"ס 300 ש"ח , מיד נלקח ממני הסכום הזה ונגבתה עמלה ע"ס 44 ש"ח , התקשרתי ללקוח והוא סה"כ לא קישר נכון את השם בתדפיס אשראי שלו למוצר שקנה.
העברתי ל PAYME הקלטת השיחה עם הלקוח אבל שוב לא קיבלתי תשובה ולא אישור שזה התקבל וכמובן לא ראיתי גם את הכסף חזרה

אין להם טלפון שאפשר לדבר איתם, אין מענה בהודעות דוא"ל ואני באוויר - לא יודע מה קורה

אשמח אם יוכלו לחזור אליי בדחיפות

עינת
XXXXXXXX

שי
XXXXXXXXX

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 05, 2017 1:45 pm
על ידי iCount
שלום
אתם לא לקוחות של iCount ולכן אין לנו איך לעזור עם זה. יש לפנות לפיימי ישירות.

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 25, 2018 10:44 am
על ידי twwa58
מה יהיה עם payme? מאז יום רביעי יתרות החשבון לא מתעדכנות. עסקאות הבלאק פריידיי מופיעות בפירוט העסקאות ומוצגות כעסקאות ששולמו (רבאק, כבר סיפקתי את מירב ההזמנות) אך היתרה לא מתעדכנת.
וזה שאי אפשר להשיג את פיימי טלפונית, אלא באמצעות מיילים (שלפחות עד לרגע זה לא נענו) זה סיפור בפני עצמו. גוף שמנהל לי כספים ואין לי דרך להשיג אותו מיידית כשיש בעיה. הזוי.
אשכרה אני שוקלת להתנתק מפיימי ו- איי קאונט, ולחפש פתרון סליקה אחר באתר, בגלל הדברים האלה.

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 25, 2018 10:56 am
על ידי Dor - iCount
twwa58 כתב:מה יהיה עם payme? מאז יום רביעי יתרות החשבון לא מתעדכנות. עסקאות הבלאק פריידיי מופיעות בפירוט העסקאות ומוצגות כעסקאות ששולמו (רבאק, כבר סיפקתי את מירב ההזמנות) אך היתרה לא מתעדכנת.
וזה שאי אפשר להשיג את פיימי טלפונית, אלא באמצעות מיילים (שלפחות עד לרגע זה לא נענו) זה סיפור בפני עצמו. גוף שמנהל לי כספים ואין לי דרך להשיג אותו מיידית כשיש בעיה. הזוי.
אשכרה אני שוקלת להתנתק מפיימי ו- איי קאונט, ולחפש פתרון סליקה אחר באתר, בגלל הדברים האלה.


שלום רב ותודה על פנייתך,
מכיוון שאת נמצאת במסלול מלא נבקש ממך לפתוח אלינו קריאה למוקד דרך תמיכה->קריאה חדשה ואנו נבחן את הבעיה.
תודה

בברכה,
דור

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 25, 2018 11:38 am
על ידי twwa58
תודה. פתחתי קריאה.

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 25, 2018 11:58 am
על ידי Dor - iCount
תודה, בקריאה עצמה ניצור עמך קשר.

בברכה,
דור

Re: בעיות להשיג תשובות מ PAYME

פורסם: א' נובמבר 25, 2018 12:09 pm
על ידי twwa58
טוב, זה בדיחה לא מצחיקה!
קיבלתי ממכם תשובה לא ענינית, וכשחזרתי בתשובה לתמיכה שלכם נזרקתי על ידי "מישל" לבדוק מול פיימי.
פיימי, כן, אלה שלא עונים למיילים, ואין להם תמיכה טלפונית.
אז בשביל מה שלחת אותי לתמיכה של אייקאונט ומה עוזר לי המסלול המלא, אם התמיכה שלכם מתנערת מטיפול?
זה לא רציני ובנתיים עדיין חסר לי כסף בחשבון!!!!

סליקה בI count דרך טרנזילה

פורסם: ב' נובמבר 26, 2018 11:29 am
על ידי agigi
שלום רב,
אני עברתי לחשבון קבוע ומלא דרככם, וכל פרטי הטרנזילה שלי נראים מסונכרנים, אך אני לא מצליח לסלוק באשראי. מה היא הבעיה?

תודה רבה

Re: סליקה בI count דרך טרנזילה

פורסם: ב' נובמבר 26, 2018 12:02 pm
על ידי Dor - iCount
agigi כתב:שלום רב,
אני עברתי לחשבון קבוע ומלא דרככם, וכל פרטי הטרנזילה שלי נראים מסונכרנים, אך אני לא מצליח לסלוק באשראי. מה היא הבעיה?

תודה רבה


שלום רב ותודה על פנייתך,
מכיוון שהנך נמצא במסלול מלא, על מנת שנוכל לסייע ולגשת לחשבונך אנא פתחו קריאה בבקשה לצוות התמיכה שלנו דרך תמיכה->קריאה חדשה.
תודה!

בברכה,
דור

דחוף בהול

פורסם: ג' פברואר 05, 2019 12:42 pm
על ידי twwa58
לקוחה שילמה באמצעותכם/פיימי, הודיעה לי הבוקר בהפתעה שקיבלה זיכוי על העסקה שביצעה.
לא הוצאתי לה שום זיכוי!!! העסקה בתוקף!!!
לא יודעת מה עושים לי בחשבון ומי מחזיר כספים בשמי, ולא יודעת מה היקף הבעיה, והאם יש עסקאות נוספות בהם בוצעו החזרים ללקוחות שלא לפי בקשתי.
כמובן ששלחתי מייל לפיימי תוך דגש על הדחיפות, וכמובן שטרם קיבלתי תשובה.
צריכה מענה מיידי. משחקים לי בכסף עבור עסקאות שכבר סיפקתי.
אנא צרו עימי קשר בבהילות
אסנת
XXXXXXXX