שגיאה מספר 257

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

lumosisr
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' מאי 06, 2018 11:25 am

שגיאה מספר 257

הודעהעל ידי lumosisr » א' יוני 03, 2018 6:22 pm

ערב טוב,

בעת שניסיתי לבצע הפקה של חשבונית מס קבלה ללקוח נתקלתי בבעיה בסליקה, לא ניתן לבצע חיוב של האשראי והתקלה שהופיעה הינה תקלה מספר 257.

ניסיתי לבצע סליקה עם אשראי אחר לצורך בדיקה על סך 1 ש"ח וזה עבר כך שאני יודע שהסליקה פתוחה אך לצערי הרב כשניסיתי לבצע שנית את הפקת המסמך ללקוח שוב נתקלתי בבעיה בעת הסליקה של הכרטיס שלו.

מה אומרת תקלה 257?

תודה מראש על העזרה ומחכה בציפייה לתגובתכם.

Michelle
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1185
הצטרף: א' ספטמבר 17, 2017 9:14 am

Re: שגיאה מספר 257

הודעהעל ידי Michelle » ב' יוני 04, 2018 3:28 pm

שלום,
שגיאה 257 מגיעה ישירות מפייפלוס. ניסית לפנות אליהם לברר אולי זה משהו עם המסוף שלך? אם לא - בבקשה, עשה זאת.
וגם, אתה נמצא במסלול מלא, זה אומר שבפעם הבא ניתן לפתוח קריאה בנושאים דרך תפריט: תמיכה-> קריאה חדשה.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron