עמוד 1 מתוך 1

דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ב' יולי 02, 2018 10:26 pm
על ידי michalb
שלום
יש לי חשבון אקספרס
פתחתי אפשרות של סליקה ב PAYME וקיבלתי הודעה שזה עבר בהצלחה
הפעלתי את מודול הסליקה
אולם אפשרות דפי הסליקה לא מופיע בתפריטים
מה עושים?

שאלה נוספת
מה ההבדל בעלות הכללית בין מסלול אקספרס למסלול רגיל כאשר מצרפים גם את התשלום עבור סליקה - לא ברור אם התשלום עבור הסליקה (259 ש"ח חד פעמי / שנתי) משתנה בין המסלולים

לילה טוב
מיכל

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ג' יולי 03, 2018 1:41 pm
על ידי Michelle - iCount
צהריים טובים,
במסלול אקספרס יש אפשרות לסלוק רק מתוך המערכת ועם חיבור לPAYME. זה אומר שחיוב יכול להתבצע או:
1. דרך חיוב מתוך מסמכים קבלה או חשבונית מס קבלה.
2. דרך גיהוץ כרטיס בשפתיים, המחוברים למחשב בעזרת USB.
במסלול אקספרס אין אפשרות להקמת דפי סליקה.

אכן, התשלום עבור PAYME במסלול אקספרס 249 ש"ח+מע"מ.
במסלול מלא תשלום חודשי עבור חיבור לספק סליקה הינו 15 ש"ח לחודש.
על כל ההבדלים ניתן לקרוא בעמוד המחירון, ע"י לחיצה על "מידע נוסף" עבור כל מסלול.
https://www.icount.co.il/pricing/

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 4:06 pm
על ידי ettys
לא הבנתי שאי אפשר להשתמש בדפי סליקה במסלול האקספרס. על כן, רכשתי פיימי בעלות של 249 ש"ח !
עם זאת, אני חייבת דפי סליקה, זו הסיבה שהתחברתי לפיימי. היות וכך, אם אני רוצה לעבור ממסלול אקספרס למלא כדי שאוכל להשתמש בדפי הסליקה - האם אני מקבלת זיכוי על התשלומים ששולמו, או מתקזזת מולם?
נכון לכרגע, שילמתי 119 ש"ח למסלול האקספרס + 249 ש"ח לפיימי.
אם אני עוברת למסלול רגיל, בתשלום של 19.9 ש"ח לחודש + 15 ש"ח לסליקה - איך זה בא לידי ביטוי בחיובים שלי?
אודה למענה דחוף.
אתי

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 4:11 pm
על ידי Dor - iCount
אתי שלום,
על פי המייל איתו נרשמת לפורום, אני רואה שבמערכת את במסלול מלא ולא באקספרס.
לכן על מנת שאוכל לאתר את החשבון שלך בוודאות- מהו שם החברה של החשבון המדובר וכמה חברות יש לך?
אודה לעדכונך,

בברכה,
דור

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 4:13 pm
על ידי ettys
מדובר בחשבון של wallforallproject@gmail.com

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 4:29 pm
על ידי Dor - iCount
היי אתי,
תודה על העדכון, איתרנו את חשבונך.
למען ההגינות- מה שנעשה זה כך:
נעביר אותך למסלול המלא ונזכה אותך על המסלול האקספרס.
כמו כן, נזכה אותך על רכישת ספק הסליקה PAYME, במקום 259 ש"ח + מע"מ תשלמי 159 ש"ח+מע"מ כפי שמשלמים לקוחות במסלול מלא.

המחיר למסלול המלא מתחיל מ- 19 ש"ח + מע"מ (גם אם לא בוצע כלל שימוש במערכת והחשבון נשאר פעיל או עד הפקה של 10 מסמכים) והוא עולה ככל שאופי השימוש שלך עולה- אם מפיקים יותר מסמכים אז התשלום עולה על פי מדרגות המחירון, משתמשים בספק סליקה (עלות חודשית של 15 ש"ח) וכו'.
הכל מופיע במחירון:
https://www.icount.co.il/plans/

כמו כן, אני מצרף לך את מחשבון העלויות שלנו, בו תוכלי לבצע חישוב מוערך לעלות החודשית בהתאם למשתנים שונים:
https://www.icount.co.il/price-calculator/

בברכה,
דור

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 4:57 pm
על ידי ettys
דור שלום
תודה. אנא בצע המעבר.
עדכן אותי איך אנו רואים את הזיכויים...?
אתי

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ד' מרץ 06, 2019 9:09 am
על ידי ettys
בקר טוב,
אשמח לדעת מתי יבוצע שינוי סוג החשבון. הענין דחוף לי.
תודה
אתי

Re: דף סליקה לא מופיע בתפריט

פורסם: ד' מרץ 06, 2019 11:09 am
על ידי Dor - iCount
אתי שלום,
לא שכחנו אותך, אנו ממתינים לתשובה מ-PAYME לגבי הזיכוי.
בינתיים העברנו אותך למסלול המלא כדי שתוכלי להקים עמודי סליקה.

בברכה,
דור