עמוד 1 מתוך 1

דרך נכונה להוציא קבלה על חיוב בהוראת קבע בכרטיס אשראי?

פורסם: ב' אוקטובר 22, 2018 12:22 pm
על ידי shaymusicbe
שלום רב,
מהי הדרך הנכונה להוציא קבלה על חיוב כרטיס אשראי בהוראת קבע ?
כדי להקל על הלקוחות שלי אני מחייב באשראי בהוראת קבעת, זאת אומרת שמן הסתם זאת לא עסקת תשלומים ואין לי את כל הכסף מראש אלא (בדומה לצ׳קים) רק התחייבות לכמה חודשים קדימה.
לכן מהי דרך החיוב הנכונה ?

אשמח למשוב בהקדם !
תודה

Re: דרך נכונה להוציא קבלה על חיוב בהוראת קבע בכרטיס אשראי?

פורסם: ב' אוקטובר 22, 2018 1:33 pm
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
יש לנו מודול של הוראות קבע (בעלות חודשית של 25 ש"ח) שבעזרתו אפשר לחייב את הלקוחות בכרטיס אשראי כך שהחיוב יהיה בעצם בהוראת קבע.
למידע נוסף אנא ראה כאן:
https://www.icount.co.il/help/standing- ... edit-card/
אם אתה לא מעוניין במודול הזה, יש להגדיר בחשבונית מס קבלה או בקבלה תשלום אשראי שכבר עבר סליקה.
כלומר, יש ללחוץ מתחת לסוגי תשלום "כרטיס אשראי" ואז ללחוץ "העסקה כבר עברה סליקה" ולהזין את הסכום ומספר תשלומים, לאשר וללחוץ על "הפק מסמך"


דרך אגב, אנו רואים שאתה נמצא במסלול מלא, לכן נודה לך אם תוכל בבקשה להבא לפתוח קריאה דרך תמיכה->קריאה חדשה, זה יוכל לסייע לנו לגשת לחשבונך קלות יותר, לתת מענה אישי יותר וכמו כן המענה יהיה מהיר ואפקטיבי יותר


בברכה,
דור

Re: דרך נכונה להוציא קבלה על חיוב בהוראת קבע בכרטיס אשראי?

פורסם: ו' אוקטובר 26, 2018 10:35 am
על ידי shaymusicbe
שלום דור ותודה על התשובה,
אני לא רואה את האופציה עליה אתה מדבר מתחת ל״אשראי״.
קודם כל אני לא מבין האם בהוראת קבע לאשראי אני צריך להוציא רק קבלה ? או חשבונית מס קבלה ?
לפי ההבנה שלי אני אמור להוציא קבלה ללקוח.
ואז להיכנס ל״אשראי״ כרגיל, והמערכת תנפיק חשבוניות מס באופן אוטומטי (בדומה לצ׳קים).
אני לא מבין איך זה עובד.
אשמח אם תיתן לי דוגמה מפורטת.

תודה מראש,
שי

Re: דרך נכונה להוציא קבלה על חיוב בהוראת קבע בכרטיס אשראי?

פורסם: א' אוקטובר 28, 2018 10:31 am
על ידי Dor - iCount
בוקר טוב,
1. רשמת "לפי ההבנה שלי אני אמור להוציא קבלה ללקוח"- אנו לא יודעים מי אמר לך כך אבל אנא התייעץ עם מנהל החשבונות שלך כיצד עליך להתנהל.
2. בתשלומי הוראת קבע לאחר תשלום מוצלח לעוסק מורשה יוצאת חשבונית מס קבלה אוטומטית.

מכיוון שאתה במסלול מלא, למידע נוסף נבקש ממך לפתוח קריאת תמיכה אלינו לצוות התמיכה, כך נוכל לגשת לחשבונך ולתת לך מענה אישי, מדוייק ואפקטיבי יותר.
תודה

בברכה,
דור