אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

roved52
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:10 pm

אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי roved52 » ד' אוקטובר 31, 2018 1:17 pm

שלום

איזה מבאס שאי אפשר לדבר עם מישהו בטלפון, כבר שעתיים אני מסתבך עם כל הנושא של הסליקה עם פיימי.

כרגע אני במסלול אקספרס, ונרשמתי לפני 20 דקות ל PAYME בדמי שימוש של 259 ש”ח + מע”מ כל שנה.

כל הסיבה שאני צריך פיימי כי אני חייב דף סליקה.

אני חייב עזרה ! רק סיבכתם אותי עם הדבר הזה.

תודה

רן

roved52
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:10 pm

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי roved52 » ד' אוקטובר 31, 2018 1:44 pm

שילמתי הרגע ל PAYME 259 ש"ח + מע"מ

אני רוצה שתזכו אותי בבקשה מזה, ואשמח לקבל עדכון בנושא

זה מספר החשבונית 399080

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 740
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוקטובר 31, 2018 2:09 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
על מנת להקים דף סליקה עלייך להיות במסלול מלא- אינך יכול להקים דף סליקה כאשר אתה במסלול אקספרס.
כפי שכתוב במחירון יש לשים לב מה האפשרויות במסלול האקספרס מאפשרות:
https://www.icount.co.il/pricing/
ללקוחות במסלול אקספרס אך ורק האפשרות לסלוק דרך המערכת בלבד ולא דרך הקמת עמודי סליקה.

מה שאנו יכולים להציע לך זה שאם אתה רוצה להקים עמוד סליקה אל תחכה ותעבור למסלול המלא ואנו נזכה אותך על ההפרש.

בברכה,
דור

roved52
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:10 pm

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי roved52 » ד' אוקטובר 31, 2018 2:25 pm

היי דור

אשמח, אם תוכל לזכות אותי מהעסקה.

ביטול של כל העסקה האחרונה.

בסדר? תוכל לעדכן אותי שזה טופל?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 740
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוקטובר 31, 2018 2:44 pm

אני רק רוצה להבין ולעשות סדר.
מה שביקשת זה בעצם להקים דף סליקה. ומכיוון שניתן לעשות זאת רק במסלול המלא ולא במסלול האקספרס הצעתי לך לעבור למסלול המלא ואנו נזכה אותך על היתרה.
כלומר, היתרה מהסכום של 259 ש"ח + מע"מ ששילמת על הקמת מסוף הסליקה PAYME (המחיר הינו למסלול האקספרס כל שנה), מה שהצעתי לך זה שאתה תעבור למסלול המלא ואנו נזכה אותך על היחס של עלות הקמת המסוף למסלול המלא שהוא 159 ש"ח+ מע"מ חד פעמי ולאחר מכן כל חודש תשלום של 15 ש"ח לאחזקת המסוף כפי שכתוב במחירון.

האם אתה מסכים?
אודה לעדכונך,

בברכה,
דור

roved52
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:10 pm

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי roved52 » ד' אוקטובר 31, 2018 2:59 pm

היי דור

פשוט לא נח לי ככה כל הנושא במיוחד שזה מדובר על הכסף של העסק שלי וההתנהלות הזאת.

אני רואה שקיבלתי זיכוי חלקי, אני רוצה בבקשה זיכוי מלא של כל הסכום.

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 740
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוקטובר 31, 2018 3:15 pm

לצערנו, אנחנו לא מזכים על הקמת מסוף פיימי. בעמוד המחירון כתוב שאין עמודי סליקה במסלול האקספרס. לקוח שרוצה עמוד סליקה - צריך להיות במסלול המלא וכך ביקשנו.
הבנו את הטעות שלך וכיוצא דופן באנו לקראתך - זיכינו אותך על התשלום "המיותר". אמרת שאתה צריך עמודי סליקה - לכן ציינו בפנייך שתעבור למסלול המלא ותקים עמודי סליקה.

בברכה,
דור

roved52
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:10 pm

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי roved52 » ד' אוקטובר 31, 2018 3:37 pm

שמע, אם זה ככה פשוט תעביר אותי לאקספס. וככה אוכל לאוכל לבנות עמוד סליקה נכון?

מה עושים?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 740
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוקטובר 31, 2018 3:51 pm

לא, ציינתי בפנייך שלקוחות במסלול המלא יכולים להקים עמודי סליקה, לא ניתן להקים עמודי סליקה במסלול אקספרס.
אתה נמצא במסלול האקספרס.
אני שוב ממליץ לך להיכנס למחירון שלנו ולקרוא על המחירים- הכל כתוב שם.
https://www.icount.co.il/pricing/

על מנת להקים עמודי סליקה עלייך להיות במסלול המלא בלבד.
אם אתה רוצה אתה מוזמן לעבור למסלול המלא ואז העלות של דמי ההרשמה להקמת מסוף הסליקה PAYME יהיו 159 ₪ + מע”מ ולאחר מכן בכל חודש עלות חיבור האינטגרציה תהיה 15 ש"ח בחודש.

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.

בברכה,
דור

roved52
משתמש חדש
הודעות: 7
הצטרף: ד' אוקטובר 31, 2018 1:10 pm

Re: אני חייב עזרה ! לגבי סליקה עם פיימי

הודעהעל ידי roved52 » ד' אוקטובר 31, 2018 3:58 pm

דור

בבבקשה תן לי לדבר עם מישהו בטלפון, שיחה של 5 דקות וזהו.

אני מבולבל כבר מכל התהליך הזה.

תודה
רן


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד