חיוב חוזר בכרטיס אשראי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

IdanBelkind
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' מרץ 19, 2018 9:15 am

חיוב חוזר בכרטיס אשראי

הודעהעל ידי IdanBelkind » ד' נובמבר 28, 2018 7:14 pm

היי,

אנחנו חנות שמוכרת מנויים חודשים ורציתי לדעת אם אתם תומכים בחיוב חוזר של לקוח לאחר רכישה חד פעמית?

על מנת שיהיה ברור, אנחנו מציעים ללקוח להצטרף למנוי אוכל לחיות וכל חודש מחדש ללא צורך בפעולה של הלקוח אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי שלו ושולחים לו את האוכל הביתה והכל בצורה אוטומטית ללא בקשה נוספת של כרטיס האשראי.

אנחנו משתמשים בשופיפיי ואני יודע שיש אפליקציות בשביל זה אבל רציתי לדעת אם אפשר להשתמש בכם ישירות במקום באפליקציות האלו.

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיוב חוזר בכרטיס אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' נובמבר 29, 2018 10:28 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
על פי מה שאנו יודעים לא ניתן להקים הוראות קבע בשופיפיי
אבל מה שאנו כן יכולים להציע לך זה את מודול הוראות קבע ב-iCount- בתשלום חודשי של 25 ש"ח.
במידה ותרצה, אתה מוזמן להפעיל את המודול הזה דרך מערכת->הגדרות->מודולים->להפעיל את מודול הוראות קבע ע"י העברה ל-ON ולהקים הוראות קבע ללקוחותייך ללא צורך בבקשת כרטיס אשראי בכל פעם.


בברכה,
דור

IdanBelkind
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' מרץ 19, 2018 9:15 am

Re: חיוב חוזר בכרטיס אשראי

הודעהעל ידי IdanBelkind » ה' נובמבר 29, 2018 1:46 pm

היי דור,

תודה על התגובה המהירה.

האפשרות קיימת בשופיפיי על ידי שימוש באפליקציות חיצוניות. השאלה שלי היא כזו, האם אחרי שהלקוח קנה פעם אחת אצלנו אנחנו נוכל לחייב אותו שוב ושוב עד להחלטה אחרת שלו?

כמו כן האם אתם יודעים להתממשק ל clickfunnels או woocommerce? ואיך האינטגרציה עובדת?

יש לנו מספר שאלות טכניות ואני אשמח אם תוכל להתקשר אליי על מנת שנסגור הכל, אנחנו בשלבים אחרונים של בחירת ספק לנושא והייתי שמח לראות אם אפשר לגרום לזה לעבוד יחד.

תודה רבה
עידן
XXXXXXXXXX

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 751
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיוב חוזר בכרטיס אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' נובמבר 29, 2018 1:58 pm

עידן שלום,
ראשית, לצערנו אנו לא מעניקים כלל תמיכה טלפונית בשום שלב.
שנית, אני ממליץ לך לפתוח קריאת תמיכה מתוך המערכת שלך. ככה אנחנו רואים מי אתה, מי הלקוחות שלך ויכולים לענות מהר יותר ומדוייק יותר.
אז בבקשה, פתח קריאת תמיכה מתוך המערכת שלך ונתקדם שם.
תודה!

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron