עמוד 1 מתוך 1

צריך עזרה, (לא מבין למה לא לפרסם מייל לתמיכה, לא מוצא)

פורסם: ה' דצמבר 13, 2018 6:07 pm
על ידי yoav.buddy
אני צריך שמישהו יבדוק לי דרך המערכת מדוע היא לא מחייבת את הוראות הקבע שיש לי בעסק. כבר עבר התאריך לחיוב

Re: צריך עזרה, (לא מבין למה לא לפרסם מייל לתמיכה, לא מוצא)

פורסם: ה' דצמבר 13, 2018 6:50 pm
על ידי yoav.buddy
נו איפה ה"תשובה הראשונית תוך 3 דקות"

Re: צריך עזרה, (לא מבין למה לא לפרסם מייל לתמיכה, לא מוצא)

פורסם: ה' דצמבר 13, 2018 9:17 pm
על ידי iCount
הי יואב

אין לנו תמיכה במייל, אלא תמיכה מהמערכת או מהפורום.

תמיכה מתוך המערכת ומענה מהיר (מאוד) ניתן ללקוחות במסלול המלא.
הפורום (הזה) מיועד ללקוחות מסלול אקספרס, שמראש רוצים לשלם מחיר נמוך יותר, ומוותרים על הרבה יכולות מהמערכת - כמו למשל תמיכה מהירה מהצוות.

אם יש לך הוראות קבע זה אומר שאתה במסלול המלא, כך שאין סיבה שתפתח קריאת תמיכה מהפורום, אלא עליך לפתוח קריאת תמיכה מתוך המערכת (בתפריט: תמיכה->קריאה חדשה).
ברגע שתפתח שם נוכל לסייע לך עם הוראות הקבע שלך.