עמוד 1 מתוך 1

אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ב' ינואר 07, 2019 1:27 pm
על ידי שניאור
ומנסה לעשות ייצוא אבל בייצוא אני לא מקבל את המספרי טלפון של הלקוחות. איך יכולים לייצא כולל טלפונים?

ואיך עושים ייצוא לרו"ח בסוף שנה?

Re: אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ב' ינואר 07, 2019 1:32 pm
על ידי שניאור
עמותת בית לחינוך יהודי ומעשים טובים דרך העמוד סליקה של paymeservice.

Re: אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ב' ינואר 07, 2019 1:34 pm
על ידי שניאור
אשמח להדרכה טלפונית

XXXXXXXXXX

Re: אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ב' ינואר 07, 2019 2:33 pm
על ידי שניאור
אין מענה אנושי ואין מענה בפורום?

כתבתם שתוך כמה דקות יש תגובה. לא?

Re: אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ב' ינואר 07, 2019 2:57 pm
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
ההתחייבות למענה מהיר של מספר דקות תקף לקריאות מערכת, וכמו כן אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית בכלל.
אתה נמצא במסלול מלא, לכן אתה צריך לדעת שאתה צריך לפנות אלינו דרך תמיכה->קריאה חדשה- המענה בקריאות מערכת הרבה יותר מהיר והרבה יותר חסוי.
הפורום הוא ללקוחות במסלול אקספרס בלבד.
לכן אנא פתח אלינו קריאה ונשמח לסייע.

בברכה,
דור

Re: אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ג' ינואר 08, 2019 5:04 pm
על ידי שניאור
אין לא במסלול ואין לי מושג איך פונים אליכם לא דרך פה.

נא התייחסותכם

Re: אני מחובר אליכם דרך פיי מיי

פורסם: ד' ינואר 09, 2019 9:56 am
על ידי Dor - iCount
שלום,
אתה נמצא במסלול המלא ולא במסלול אקספרס, לכן על מנת שנוכל לתת לך מענה אישי ואפקטיבי יותר אנא גש מתוך המערכת בסרגל למעלה ל'תמיכה' ול'קריאה חדשה'.
הפורום מיועד ללקוחות במסלול האקספרס ולכן אין צורך שתשלח כאן הודעות אם אתה במסלול המלא.

בברכה,
דור