חיוב שגוי מלקוח PAYME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

matsilim
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: א' דצמבר 03, 2017 10:51 am

חיוב שגוי מלקוח PAYME

הודעהעל ידי matsilim » ג' ינואר 29, 2019 12:41 am

שאלה חשובה בבקשה,
חייבנו כרטיס של תורמת בסכום מסויים לתרומה והיא ביקשה לחלק ל6 תשלומים,
ביצענו את החיוב כנדרש, בטעות נעשה פעמיים, יום אחרי כבר ראיתי את הטעות וביטלתי חיוב אחד כך שמופיע שנעשה סה"כ חיוב אחד ב6 תשלומים.
הגברת מתקשרת היום (כחודשיים לאחר הביצוע התרומה בפועל) ושולחת לי צילום מסך שבו מופיע שחייבו אותה באותו יום X3 פעמים!!!
פניתי לפאיימי ואמרו שאולי זאת טעות אנוש שלהם, ושהגברת תפנה למנפיק הכרטיס ותברר מולם כי אצלם הפרטים חסויים...
הגברת לא מדברת עברית כלל!
מבחינתה לקחו לה כסף מהכרטיס ביום אחד 3 תשלומים ולא מדובר בסכום קטן...
מה עלי לעשות???
חשוב לציין שאלירן מפאיימי ענה לי במייל דיי מהר ומנסה לעזור, אבל בפועל הטעות נעשתה אצל פאיימי ואין לי שום פתרון!
האם קרה למשהו בעבר ?
מי לוקח את האחריות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1016
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיוב שגוי מלקוח PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' ינואר 29, 2019 9:46 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
כפי שאתה מתאר אכן נוצר מצב לא נעים בכלל מצד הלקוחה.
כל החיובים מתבצעים דרך ספקי הסליקה בלבד וכל הזיכויים מתבצעים דרך ספק הסליקה בלבד והאחריות היא אצלם בלבד.
אצלנו רק מופקים המסמכים.
לכן תמשיך את התהליך מול PAYME כדי לבצע את הזיכוי באופן מלא ואם צריך לבטל מסמכים במערכת תבטל אותם.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ואורח אחד