עמוד 1 מתוך 1

סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ו' מרץ 01, 2019 7:05 am
על ידי 1983mor
סלקתי ב28-01-2019 והכסף לא עבר
סלקתי עסקה דרך התוכנה בפיימי, ב28.1.
עד היום הכסף לא עבר ואני רואה מספר אישור עיסקה בקבלה
מה לעשות?

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ו' מרץ 01, 2019 7:18 am
על ידי iCount
שלום
איפה ביצעת את פעולת הסליקה? מתוך iCount? או ידנית מהממשק של PayMe?

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ו' מרץ 01, 2019 7:26 am
על ידי 1983mor
מתוך ICOUNT במערכת יצירת חשבונית מס קבלה

אני מנסה למשוך את הכסף ואני מקבל הודעה :
שבון המשתמש שלך לא מאומת ב PayMe.
זה אומר שכנראה לא התחברת למערכת PayMe כדי לעדכן שם פרטים על חשבון הבנק שלך, או שלא סיימת את תהליך אימות החשבון.
יש להתחבר למערכת PayMe ולהעלות צילום המחאה, למלא פרטים אודות חשבון הבנק ועוד ורק אז לנסות שנית.
ניתן לפנות ל PayMe בשאלות נוספות: support@paymeservice.com

ניסיתי להתחבר אליהם ואין לי אפשרות כי אין לי יוזר וסיסמא שם.

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ו' מרץ 01, 2019 4:55 pm
על ידי 1983mor
חייב לציין שלצערי גיליתי בפעם היחידה שהייתי זקוק לתמיכה שהשירות שלכם איטי וגרוע

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: א' מרץ 03, 2019 11:16 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב,
אנו זקוקים לגשת לחשבונך כדי לראות את הגדרות הסליקה שלך אצלנו.
מהי כתובת המייל איתה נרשמת למערכת? (לא לפורום)

בברכה,
דור

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ד' מרץ 06, 2019 11:22 am
על ידי 1983mor

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ד' מרץ 06, 2019 11:38 am
על ידי Dor - iCount
תודה,
מתוך הקובייה של PAYME במסך הבית- לחצת על 'משיכה'?
על פי ההגדרות של PAYME:
מרגע הסליקה- עד 7 ימי עסקים תוכל לבצע משיכה לחשבונך (כלומר בדף הבית בקובייה של PAYME תתאפשר לך האפשרות 'משיכה')
ומרגע ביצוע משיכת הכספים- עד 5 ימי עסקים הכסף ייכנס לחשבונך.

לפי הבנתנו, PAYME ביצעו לאחרונה שינוי שאומר שהעסקאות מתעדכנות אצלנו תוך בערך 3 ימי עסקים במידה והכל בסדר מבחינת חברת האשראי.
אם משהו לא בסדר PAYME מטפלים בזה ידנית וזה לוקח יותר זמן.

למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PAYME.
support@paymeservice.com

בברכה,
דור

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ה' מרץ 07, 2019 12:35 pm
על ידי 1983mor
כן לחצתי על כפתור המשיכה. וההודעה שכתבתי שאני מקבל זה לאחר לחיצה על הכפתור.
אין אפשרות לדבר עם מישהו? הכסף כבר המון זמן תקוע ואין מי שיעזור.

Re: סלקתי עסקה והכסף לא עבר

פורסם: ה' מרץ 07, 2019 12:50 pm
על ידי Dor - iCount
שלום,
מכיוון שמדובר בעניינים כספיים והחיובים מתבצעים על ידי ספקי הסליקה, עלייך לטפל בזה מול ספק הסליקה PAYME ולא דרכנו.
לבירורים ניתן לפנות לתמיכה של PAYME:
support@paymeservice.com


בברכה,
דור