ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

gavishassaf
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' מרץ 04, 2019 3:47 pm

ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי

הודעהעל ידי gavishassaf » ג' מרץ 05, 2019 9:40 am

ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי
אבל יש וגם כשניסית להכניס השוב השדות היו מוסתרים
מה לעשות?
אני עדיין בימי הנסיון האם זה קשור?
ואם כן איך בכל זאת לסדר את זה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1435
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מרץ 05, 2019 10:56 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
הנך נמצא במסלול האקספרס.
במסלול האקספרס ניתן להתחבר לספק הסליקה של PAYME בלבד (לא ניתן להתחבר לספקי סליקה אחרים) ולא ניתן להקים עמודי סליקה, העלות לחיבור מסוף הסליקה היא 259 ש"ח+מע"מ.
למסלול המלא העלות לחיבור מסוף הסליקה של PAYME היא 159 ש"ח+ מע"מ, כמו כן ניתן להתחבר למסופי סליקה נוספים- כדי לבדוק את העלות לחיבור מסוף הסליקה אליהם יש לברר מולם.
לכל המידע על ספקי הסליקה בהם אנו תומכים ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

במידה ובמהלך ימי ההתנסות שלך תחליט לעבור למסלול המלא, ניתן לעבור בין המסלולים, עליך להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

לשאלתך, כדי להתחבר לספק הסליקה של PAYME יש להזין אמצעי תשלום למערכת, אבל ההתנסות שלך מסתיימת בתאריך 13.4.19.
לכן מה שנבקש ממך זה כך: אם תראה חיוב בסוף החודש אנא עדכן אותנו על כך בהודעה הזאת (כדי שיהיה לנו מעקב אחר הפנייה שלך), כך נוכל לבצע זיכוי כדי שתמשיך להיות בהתנסות עד התאריך 13.4.19.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron