עמוד 1 מתוך 1

ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 9:40 am
על ידי gavishassaf
ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי
אבל יש וגם כשניסית להכניס השוב השדות היו מוסתרים
מה לעשות?
אני עדיין בימי הנסיון האם זה קשור?
ואם כן איך בכל זאת לסדר את זה?

Re: ניסיתי לחבר סליקה לחשבון והדף הודיע שאין כרטיס אשראי

פורסם: ג' מרץ 05, 2019 10:56 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב ותודה על פנייתך,
הנך נמצא במסלול האקספרס.
במסלול האקספרס ניתן להתחבר לספק הסליקה של PAYME בלבד (לא ניתן להתחבר לספקי סליקה אחרים) ולא ניתן להקים עמודי סליקה, העלות לחיבור מסוף הסליקה היא 259 ש"ח+מע"מ.
למסלול המלא העלות לחיבור מסוף הסליקה של PAYME היא 159 ש"ח+ מע"מ, כמו כן ניתן להתחבר למסופי סליקה נוספים- כדי לבדוק את העלות לחיבור מסוף הסליקה אליהם יש לברר מולם.
לכל המידע על ספקי הסליקה בהם אנו תומכים ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

במידה ובמהלך ימי ההתנסות שלך תחליט לעבור למסלול המלא, ניתן לעבור בין המסלולים, עליך להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

לשאלתך, כדי להתחבר לספק הסליקה של PAYME יש להזין אמצעי תשלום למערכת, אבל ההתנסות שלך מסתיימת בתאריך 13.4.19.
לכן מה שנבקש ממך זה כך: אם תראה חיוב בסוף החודש אנא עדכן אותנו על כך בהודעה הזאת (כדי שיהיה לנו מעקב אחר הפנייה שלך), כך נוכל לבצע זיכוי כדי שתמשיך להיות בהתנסות עד התאריך 13.4.19.

בברכה,
דור