רוצה להתחיל סליקה, יש לי 10 שאלות...

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

gellisface
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ו' דצמבר 14, 2018 4:14 am

רוצה להתחיל סליקה, יש לי 10 שאלות...

הודעהעל ידי gellisface » א' מאי 26, 2019 9:28 am

1. אני יכול להגדיר בעמוד סליקה שאני שולח ללקוח שזה יוציא אוטומטית (רק) קבלה כשמשתמשים בו?
2. בחיבור לחנות מקוונת, אפשר להגדיר שברכישה זה יוציא גם קבלה וגם חשבון עסקה (עוסק פטור), בניגוד למקרה הקודם?
3. לפי מה שהבנתי, אני צריך גם לעבור למסלול המלא (כרגע באקספרס) וגם לבחור מסלול סליקה, נכון?
4. לפי מה שהבנתי, מסלול "1000" זה אומר שאין עמלות על כל סליקה, אלא 40 חודשי או על כל 1000 עסקאות (לא ש"ח) (מלבד דמי ההרשמה), הבנתי נכון?
5. זה מקבל כרטיסים גם ישראלים וגם בינלאומיים?
6. מעוניין לבנות חנות בוורדפרס עם ווקומרס, אפשר לחבר את זה חופשי?
7. במקרה כזה, לאן מגיעים הפרטים של ההזמנות?
8. הבנתי שאפשר למשוך את הכסף תוך שבוע. זה נכון גם לגבי תשלומים? או שצריך לחכות לתשלומים?
9. בדף ההרשמה לסליקה יש שדה עם הכותרת "עוסק מורשה/ח.פ.", אני עוסק פטור. פשוט לדלג?
10. בדף ההרשמה הנ"ל אין בסוג העסק משהו שעונה על ההגדרה של שירותי מדיה אותם אני נותן. אפשר להשאיר ריק?

gellisface
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ו' דצמבר 14, 2018 4:14 am

Re: רוצה להתחיל סליקה, יש לי 10 שאלות...

הודעהעל ידי gellisface » א' מאי 26, 2019 10:15 am

תודה!

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1643
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: רוצה להתחיל סליקה, יש לי 10 שאלות...

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מאי 26, 2019 10:35 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
1. בכל עמוד סליקה מגדירים אם תופק קבלה או חשבונית מס קבלה או שעמוד הסליקה יהיה הוראת קבע.
לא ניתן להגדיר בעמוד סליקה שהמסמך שיופק לא יישלח אוטומטית, כלומר, כל מסמך שמופק דרך עמוד סליקה יישלח אוטומטית ללקוח.

2. לצערנו לא ניתן להגדיר שיופק חשבון עסקה וקבלה לעוסק פטור.

3. אם אני מבין ממך יש לך כוונה לחבר את החנות האינטרנטית שלך אלינו ולהתחבר לסליקת אשראי.
נכון להיום אתה מחובר למסלול האקספרס, ומכיוון שבמסלול אקספרס אין תמיכה בחנויות אינטרנטיות (שופיפיי, ווקומרס) וניתן רק לסלוק דרך PAYME ללא יכולת להקים עמודי סליקה, עלייך להיות במסלול המלא.

4. במסלול iCount 1000 יש עלות חודשית של 40 ₪ נוספים על כל 1000 עסקאות, במקום 1.20 ש”ח לכל עסקה.
זה אומר שאם סלקת יותר מ(בערך) 33 סליקות בחודש, כדאי ללכת על המסלול עם דמי השימוש החודשיים (iCount 1000). יש לשים לב שגם בחודש שבו אין סליקות בכלל–עדיין תהיה עלות חודשית לPayMe בגובה 40 ש”ח + מע”מ.

5. ניתן לסלוק ב-PAYME גם עם כרטיסים בינלאומיים, עליך לפנות אליהם כדי לפתוח את האפשרות הזאת.

6. חיבור חנות ווקומרס כרוכה בעלות של 350 ש"ח+ מע"מ לחנות.

7. ברגע שמתבצעת רכישה דרך החנות ומתבצעת סליקה יופק אצלנו אוטומטית מסמך בהתאם.

8. PAYME עושים ניכיון תשלומים ולכן כל הסכום מתקבל בהתחלה.

9. מכיוון שאתה עוסק פטור, עלייך לרשום את מספר העוסק הפטור שלך- שזה תעודת הזהות שלך.

10. שדה 'תחום העיסוק' הוגדרו על פי PAYME, ברמת העיקרון הוא לא נתון קריטי שמשפיע על המשך התהליך.
הכי קרוב שאתם יכולים לבחור זה 'תעופה תיירות ונסיעות', אבל מעבר לזה אין לייחס לזה חשיבות בסליקת האשראי.

כל התשובות ל-10 השאלות שרשמת וכל הפעולות מתבצעות במסלול המלא לכן, על מנת שתוכל לקבל מענה אישי, חסוי ומהיר על כל שאלותיך אנו ממליצים לך לעבור למסלול המלא.

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.
לאחר המעבר למסלול, תוכל לפתוח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה ונשמח לסייע :)

בברכה,
דור

gellisface
משתמש חדש
הודעות: 6
הצטרף: ו' דצמבר 14, 2018 4:14 am

Re: רוצה להתחיל סליקה, יש לי 10 שאלות...

הודעהעל ידי gellisface » א' מאי 26, 2019 11:48 am

אני מבין שאקבל תמיכה כשאעבור למסלול המלא, אבל המעבר תלוי גם בתשובות ולכן אשמח לתשובות המשך על שתי שאלות:

2. זאת אומרת שאני מקבל את ההזמנות ואז עובר ליצירת לקוח ויוצר לו גם חשבון עסקה וקבלה ושולח לו?
6. זה תשלום נוסף מעבר למחיר המסלול המלא, דמי ההרשמה למערכת הסליקה והתשלום על מסלול 1000? זה מחיר לשנה או לתמיד?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 1643
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: רוצה להתחיל סליקה, יש לי 10 שאלות...

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מאי 26, 2019 12:04 pm

2. אני אחדד, הכוונה שלי היא שבעת רכישה של לקוח, מופקים אצלנו 2 דברים:
א. כרטיס לקוח
ב. מסמך
מכיוון שהנך עוסק פטור אז תופק קבלה באופן אוטומטית, הכוונה היא שלא ניתן להגדיר שתופק חשבונית עסקה ואז תפיק בעצמך קבלה ללקוח.
העניין הוא שהכל יתבצע אוטומטית: רכישה של לקוח-> חיוב מוצלח-> הפקת מסמך (ולקוח חדש יוקם לו גם כרטיס לקוח חדש)-> המסמך נשלח ללקוח באופן אוטומטי.

6. המחיר לחיבור חנות ווקומרס הינו 350 ש"ח+מע"מ חד פעמי (לכל חנות בנפרד).
החיבור לספק הסליקה PAYME במסלול המלא היא 159 ש"ח+מע"מ (חד פעמי).
לגבי יתר ספקי הסליקה- יש לברר מולם את המחיר.
עלות תחזוקת החיבור (אינטגרציה) לכל ספק סליקה שייבחר היא 15 ש"ח לחודש.

המחיר למסלול המלא לא כולל בתוכו עלות לחיבור סליקה, חיבור לחנות ומודולים נוספים בתשלום.
המחיר למסלול המלא מתחיל מעלות של 19 ש"ח+מע"מ.
מדובר במחיר שלא משתנה ולא עולה כאשר מתקיימים 2 התנאים הבאים:
1. אם הופקו עד 10 מסמכים בלבד.
2. אם לא היה שימוש בכלל במערכת והחשבון נשאר פעיל- כלומר עצם זה שהחשבון פעיל (ולא סגור) הוא מחוייב בתשלום של עלות מינימלית לשם תחזוקת החשבון והמידע עליו. 
ככל שפעילות החשבון עולה (בין אם מפיקים יותר מסמכים, משתמשים במודולים נוספים בתשלום, משתמשים בסליקת אשראי, חיבור לשופיפיי ועוד ועוד) המחיר החודשי עולה בהתאם.
כל המידע מופיע במחירון שלנו:
https://www.icount.co.il/plans/
כמו כן, להלן מחשבון העלויות שלנו- בו אתם יכולים לבצע חישוב לעלות החודשית המוערכת על פי פרמטרים שונים בהתאם לאופי השימוש שלך: 
https://www.icount.co.il/price-calculator/ 

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד