סליקת אשראי

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Res.supremevip
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' יוני 25, 2019 9:53 am

סליקת אשראי

הודעהעל ידי Res.supremevip » ג' יולי 23, 2019 1:44 pm

ביצענו הרשמה ב- PAYME
האם זה מספיק בשביל לסלוק דרך ICUONT.?
האם במידה ואני שולח בקשה לתשלום באשראי דרך ICOUNT הכסף מועבר לחשבוננו?
מה ההבדך בין לשלוח תשלום באשראי PAYME לבין ICOUNT?
אלי רוגוזינסקי ת.ז XXXXXXX

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2155
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יולי 23, 2019 2:01 pm

שלום רב ותודה על פנייתך,
אנו אכן רואים שביצעת חיבור ל-PAYME.
אתה מוזמן לבצע סליקת ניסיון מתוך קבלה או חשבונית מס קבלה ולבדוק אם החיוב עובר והמסמך מופק.
כמובן שמומלץ לאחר הבדיקה לבצע זיכוי דרך כניסה למסמך שהפקת ולחיצה על 'אפשרויות'-> 'ביטול וזיכוי'.

מרגע הסליקה- ייקח עד 7 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.
המשיכה עצמה מבוצעת מתוך דף הבית של ה iCount שלך, בקובייה של PayMe. לעמוד הבית של הiCount שלך ניתן להיכנס על ידי לחיצה על הלוגו שלנו מצד ימין למעלה או לחיצה על הקישור הזה:
https://app.icount.co.il/systemindex5.php

לאחר משיכת הכספים יכול לקחת עד 5 ימים עסקים כדי שהכסף יופיע בחשבון שלך. 
 
למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PayMe
ב-support@paymeservice.com

אתה יכול לבצע בנפרד סליקה דרך ספק הסליקה, אין בעיה, רק יש לוודא שלאחר מכן מפיקים אצלנו את המסמך ובעת בחירת אמצעי תשלום 'אשראי' יש ללחוץ על 'העסקה עברה סליקה' כדי שלא יהיה חיוב כפול.
אנחנו נותנים לך את האפשרות גם לבצע דרכנו את הסליקה ב-PAYME וגם להפיק את המסמך בכמה פעולות פשוטות.

דרך אגב, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן על כל שאלה טכנית נוספת תוכל לפתוח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה ונשמח לסייע :)

בברכה,
דור

Res.supremevip
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ג' יוני 25, 2019 9:53 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Res.supremevip » ג' יולי 23, 2019 4:14 pm

איך אני שולח ללקוח בקשה לתשלום אשראי עם אופצוה לחלוקה לתשלומים?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2155
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקת אשראי

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יולי 24, 2019 9:16 am

להלן הסבר איך מאפשרים ללקוח תשלומים:

ניתן להגדיר במערכת חוקים למספר התשלומים לפי סכום התשלום ובכך להקל על הלקוח כשהוא צריך לשלם. ככל שהסכום של החיוב גבוה יותר נרצה לאפשר כמות גדולה יותר של תשלומים ולכן ניתן “להסביר” למערכת כמה תשלומים לאפשר ומאיזה סכום. ניתן להגדיר את זה מתוך מערכת->הגדרות->אוטומציה, ואז לבחור “אשראי”-> להגדיר את כמות התשלומים בעת התשלום העצמי ולשמור.

כפי שציינתי בתגובה הקודמת, להבא אנו ממליצים לך לפתוח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה-> קריאה חדשה ולא לפנות אלינו דרך הפורום הציבורי.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים

cron