עמוד 1 מתוך 1

פעם ראשונה עוברת לשימוש בסליקת כרטיסי אשראי

פורסם: ד' יולי 24, 2019 9:08 am
על ידי Shirley
שלום רב,
אני לקוחה של Icount במסלול אקספרס.

יש לי כ-30 לקוחות בחודש המשתתפים בחוגים שאני מלמדת.
אני מעוניינת להעביר את חלקם לתשלום מצ'קים לכרטיסי אשראי.

אני מעוניינת במסלול Payme חודשי.

1. האם צריך להוסיף תשלום נוסף לעסקה בתשלומים?
2. מה קורה אם לקוח עוזב וזכאי לקבל החזר?
3. האם צריך לשלם עמלה נוספת לחברות כרטיסי האשראי (ויזה, ישראכארט...)?
4. האם צריך לרכוש מסוף סליקה או שניתן להקליד פרטי אשראי בתכנה?
5. מה זה מסוף סליקה?
6. כמה עולה מסוף סליקה?
7. איפה רוכשים מסוף סליקה?
8. האם במעבר מ-50,000 ש"ח הכנסה לחודש אני צריכה לשלם יותר עמלה?

תודה,
שירלי

Re: פעם ראשונה עוברת לשימוש בסליקת כרטיסי אשראי

פורסם: ד' יולי 24, 2019 9:45 am
על ידי Dor - iCount
שלום רב שירלי ותודה על פנייתך,
לגבי סעיפים 1, 2, 3 ו- 8 אנו ממליצים לך לברר את סעיפי השאלות הללו מול התמיכה של PAYME
support@paymeservice.com

לשאלה 4- כדי לסלוק חובה שיהיה חיבור למסוף סליקה.
לקוחות במסלול אקספרס יכולים להתחבר רק לספק הסליקה PAYME בעלות של 259 ש"ח+ מע"מ חד פעמי.
לעומת זאת, לקוחות במסלול מלא מקבלים הנחה על החיבור לספק הסליקה PAYME והעלות היא 159 ש"ח+מע"מ חד פעמי.

אני מצרף לך כתבות נרחבות בנושא סליקת כרטיסי אשראי- מומלץ לקרוא את כל הכתבות, הם יענו על כל השאלות שלך:

https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

כמו כן, אם הכוונה שלך להקים עמודי סליקה אז עלייך לעבור למסלול המלא. במסלול אקספרס ניתן רק לסלוק דרך חשבונית מס קבלה או קבלה ואין אוטומציות.

לפני המעבר למסלול המבוקש אנו ממליצים שוב לקרוא את המחירון שלנו כדי שתוכלו לבדוק את כדאיות המעבר והאפשרויות שכל מסלול מכיל בתוכו:
https://www.icount.co.il/plans/

כדי לעבור בין מסלולים יש להיכנס בתפריט ל: "מערכת->הגדרות->הנהח"ש"
שם, ללחוץ על "הגדרות הנהלת חשבונות"
ניתן לשנות שם את סוג החשבון.
לא לשכוח לשמור.

חשוב לנו לציין:

במעבר ממסלול מלא למסלול אקספרס, המערכת תודיע לך שהבקשה התקבלה ורק לאחר סיום החודש הנוכחי וחיוב עבורו - המערכת תעביר אותך אוטומטית למסלול האקספרס.
במעבר ממסלול אקספרס חזרה למסלול מלא - המערכת לא ממתינה ומאפשרת לעבור מייד, אך אין זיכויים על יתרת רישיון במסלול האקספרס.


כמו כן, לקוחות במסלול מלא זכאים לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

בברכה,
דור