התראת אבטחה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

avnamer
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ד' ינואר 25, 2017 12:14 pm

התראת אבטחה

הודעהעל ידי avnamer » ה' ספטמבר 26, 2019 9:01 am

שלום לכם.
במעבר לדף המשתמש החדש של חברת payme הם מבקשים ממני את ההססמא של Icount.
למה הם צריכים את ססמת המשתמש שלי? איך היא קשורה להתחברות API שלהם?
האם זה הגיוני? מה לעשות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2036
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: התראת אבטחה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ה' ספטמבר 26, 2019 9:20 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
נראה שאתה משתמש ב-PAYME פרימיום משתמש ב-API כדי לפנות אלינו ולכן תמיד כאשר מתחברים ב-API צריכים את שם משתמש מזהה חברה וסיסמא- כך שבמקרה הזה זה נוהל תקין.

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3356
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: התראת אבטחה

הודעהעל ידי iCount » ה' ספטמבר 26, 2019 9:36 am

אגב - מומלץ לא לתת את הסיסמה שלך אלא להקים משתמש חדש מתוך "מערכת->הגדרות->החברה שלי->משתמשים" ולהקים להם משתמש ייעודי לצורך הממשק.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: MSN [Bot] ואורח אחד

cron