חסרה כניסה מתאימה בקובץ פרמטרים 3.2 - סולק סגור

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

carneyran
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: ש' יוני 09, 2018 4:46 pm

חסרה כניסה מתאימה בקובץ פרמטרים 3.2 - סולק סגור

הודעהעל ידי carneyran » ג' אוקטובר 01, 2019 7:14 am

אהלן,
התחלתי לסלוק בחודש שעבר. ברוב המכריע של המקרים הכל עבר כמו שצריך.
במספר סליקות (כולן בהוראת קבע, תשעה תשלומים) קיבלתי את ההודעה שבכותרת:
"חסרה כניסה מתאימה בקובץ פרמטרים 3.2 - סולק סגור"

בחברת האשראי לא ידעו להגיד לי מה העניין. אשמח לעזרה.
תודה רבה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2024
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חסרה כניסה מתאימה בקובץ פרמטרים 3.2 - סולק סגור

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אוקטובר 02, 2019 8:32 am

שלום רב ותודה על פנייתך,
נראה שאתה מחובר אצלנו לספק הסליקה זד קרדיט.
בכל מקרה אם קיימת בעיה בסליקה יש לפנות לתמיכה שלהם כי הנושא שעליו הנך מדבר לא קשור אלינו.

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron