עמוד 1 מתוך 1

שאלות בנוגע לעמודי סליקה

פורסם: ה' אוקטובר 10, 2019 7:31 pm
על ידי alexzhivil
א. אם כל מה שאני צריך זה עמודי סליקה שמציעה iCount, האם יש לי צורך בשירות payme? האם הוא נותן ערך מוסף כלשהו?
ב. אני מתאר לעצמי לא אוכל להתחיל לחייב מט"ח בעזרת עמודי הסליקה כל עוד לא עברתי את תהליך החיתום?
ג. אם כבר נרשמתי ל-payme ואני עובר דרכם את תהליך החיתום, האם אותם עמודי סליקה בiCount ממומשקים עם החשבון שלי בpayme?
ד. האם יש סביבת בדיקה לעמודי הסליקה מבלי לחייב ולייצר חשבוניות בפועל?

תודה,
אלכס.

Re: שאלות בנוגע לעמודי סליקה

פורסם: ה' אוקטובר 10, 2019 8:33 pm
על ידי iCount
שלום
1. עמודי הסליקה מאפשרים לך לסלוק מול ספק הסליקה שלך ושתהיה הפקת מסמכים אוטומטית. אתה עדיין צריך PayMe כדי שיהיה לך ספק סליקה.
2. זה תהליך מול PayMe אבל הוא לא מורכב ודי מיידי. support@paymeservice.com.
3. כן. אבל חשבון ה PayMe שלך חייב להיות מוקם מתוך iCount.
4. כשתגיע לזה, תפתח קריאה מתוך ה iCount שלך וצוות התמיכה יאפשר לך מסוף הדמיה.

Re: שאלות בנוגע לעמודי סליקה

פורסם: ד' נובמבר 06, 2019 3:54 pm
על ידי alexzhivil
עברתי את כל התהליך אבל אני לא מסוגל לפתוח קריאה דרך המערכת.
כשאני לוחץ על פתיחת קריאה (https://app.icount.co.il/support/?action=newissue)
זה מעביר אותי לעמוד חיפוש במאגר המידע...

Re: שאלות בנוגע לעמודי סליקה

פורסם: ה' נובמבר 07, 2019 10:41 am
על ידי Dor - iCount
יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במהלך תהליך פתיחת הקריאה, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור