חיבור לספק סליקה חיצוני ושימוש באפליקציה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

balmmicroisrael
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: א' נובמבר 03, 2019 10:35 am

חיבור לספק סליקה חיצוני ושימוש באפליקציה

הודעהעל ידי balmmicroisrael » א' נובמבר 03, 2019 10:44 am

אני לקוח שלכם במקביל לקוח של חברת איזי כארד לסליקת אשראי ואני מעוניין לעשות שימוש באפליקציה שלכם בלבד ולא לעבוד עם שתי אפליקציות נפרדות שאחת סולקת ואחת מוציאה חשבוניות. כרגע אני מחוייב בתשלום עבור פיי מי לפי מה שמופיע בחשבונית ואני לא מבין למה כי אין לי כל שימוש בשירות שלהם.
איך אני יכול לבצע את חיבור המערכות הללו כדי שהחיוב ושליחת החשבונית יתבצע באופן אוטומטי דרככם? אציין שניסיתי לשלוח מספר הודעות בבקשה לקבל תשובה אך לא היה מענה כלל מלבד הודעה שנשלחה אוטומטית בחזרה.
אשמח לתשובה מהירה שאדע אם להמשיך לעבוד מולכם או שאחפש מקור חדש העניין לא סובל דיחוי.

תודה מראש
ניב שמעון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2036
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיבור לספק סליקה חיצוני ושימוש באפליקציה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' נובמבר 03, 2019 12:21 pm

שלום רב ניב ותודה על פנייתך,
במידה ואתה רוצה לסגור את הסליקה של PAYME ולחבר את הסליקה של פלאקארד עליך לגשת למערכת-> הגדרות-> סליקת אשראי-> ולהוריד את סימן ה-V מהאפשרות 'אפשר מודול PAYME' ולשמור.
לאחר מכן תועבר חזרה למסך טופס ההצטרפות של PAYME-> כדי לחבר את מסוף הסליקה של פלאקארד יש לגלול למטה וללחוץ על 'ספקי סליקה נוספים'-> תבחר בפלאקארד-> תגדיר את הפרטים שהם נתנו לך ותשמור.

להלן כל המידע על סליקת אשראי מהמערכת:
https://www.icount.co.il/help/credit-card-processing/

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron