לא מופיע לי מקום לרשום CVV בעמודי סליקה בהוראת קבע או רגילים

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

generalitt
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ו' ינואר 10, 2020 3:01 pm

לא מופיע לי מקום לרשום CVV בעמודי סליקה בהוראת קבע או רגילים

הודעהעל ידי generalitt » ו' ינואר 10, 2020 3:07 pm

ייצרתי הוראות קבע ללקוחות בתשלום באשראי ובמעמד הכנסת פרטי האשראי לא מופיע לי האופציה להכניס את קוד ה cvv, ועכשיו כשהגיע מועד החיוב אני מקבל סירובים מחברת האשראי טרנזילה בגלל שלא מופיע קוד ה cvv

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: לא מופיע לי מקום לרשום CVV בעמודי סליקה בהוראת קבע או רגילים

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' ינואר 12, 2020 12:50 pm

צהריים טובים,
כשאני ניגש אצלך לעמוד הסליקה בהוראת קבע, אני רואה שקובייה של פרטי האשראי מוצגת לך שורה של "ספרות בגב הכרטיס (CVV)".
כך שאני לא רואה בעיה מהצד שלנו, השדה הזה מוצג.

בכל מקרה, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד