הוראות קבע

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

green23
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ב' ינואר 20, 2020 8:11 am

הוראות קבע

הודעהעל ידי green23 » ב' ינואר 20, 2020 10:18 am

אני רוצה להכין עמוד סליקה להוראות קבע אבל אין לי אופציה הזאת בעמוד. יש לי רק אופציה לקבלה.

האם זה בגלל שאני עוסק פתור? או זה לא כולל בתוכנית שלי?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: הוראות קבע

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' ינואר 20, 2020 1:39 pm

שלום רב,
הסיבה שאין לך אפשרות להקים עמוד סליקה להוראות קבע נובעת מכך שמודול הוראות קבע אינו פתוח אצלך.
מודול הוראות קבע הינו בעלות חודשית של 25 ש"ח לחודש + 20 אגורות לכל ניסיון חיוב (מוצלח או לא מוצלח).
ניתן להפעילו דרך מערכת-> הגדרות-> מודולים-> ולהעביר את מודול הוראות קבע ממצב OFF למצב ON.
להלן כל המידע על הוראות הקבע ב-iCount:
https://www.icount.co.il/help/standing-orders/

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים