בדיקת תקינות קישוריות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

lir-tiful
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 03, 2020 4:01 pm

בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי lir-tiful » ב' פברואר 03, 2020 4:07 pm

שלום, בסוף תהליך ההרשמה למערכת הסליקה קיבלתי הערה: "נא לבדוק תקינות קישורים"
החיוב עבור פיי מי נקלט.
מה עלי לעשות?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 04, 2020 12:01 pm

שלום רב,
זה אומר שכנראה בעת הרישום בשדה של 'אתר' לא הזנת כלום או שהוא לא תקין.

בברכה,
דור

lir-tiful
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 03, 2020 4:01 pm

Re: בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי lir-tiful » ג' פברואר 04, 2020 12:32 pm

תודה.
עכשיו זה רושם לי הערה: ת.ז כבר בשימוש

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 04, 2020 12:48 pm

תודה על העדכון,
ההודעה נובעת מכיוון שיש לך כבר מסוף סליקה קיים של PAYME וכעת ניסית להקים על אותה תעודת הזהות מסוף נוסף.
כעת כדי שאוכל להעביר את העניין לטיפול של PAYME אני צריך לדעת מה תעודת הזהות שלך.
ולכן קיימות בפנייך 2 אפשרויות:
אפשרות 1: במידה ואת נמצאת במסלול אקספרס אודה לך אם תוכלי לרשום את מספר תעודת הזהות בהודעה חוזרת ולאחר קבלת המספר אמחק ישר את הנתון הזה כדי שלא יהיה חשוף בפורום הציבורי.

אפשרות 2: במידה ואת נמצאת במסלול מלא- את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור

lir-tiful
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 03, 2020 4:01 pm

Re: בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי lir-tiful » ג' פברואר 04, 2020 1:01 pm

תעודת הזהות שלי: *צונזר*

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 04, 2020 1:26 pm

תודה, העברתי לטיפול של PAYME
אעדכן בסיום הטיפול

נ.ב,
צינזרתי את מספר תעודת הזהות.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: בדיקת תקינות קישוריות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 04, 2020 1:45 pm

PAYME עדכנו אותי ששיחרור תעודת הזהות בוצע בהצלחה, כעת ניתן להקים את המסוף.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים