סליקה PAYME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

oferdg
משתמש צעיר
הודעות: 11
הצטרף: א' אוקטובר 22, 2017 8:01 am

סליקה PAYME

הודעהעל ידי oferdg » ג' פברואר 18, 2020 11:17 am

שלום,
אתמול פעם ראשונה ביצעתי תשלום מלקוח בכרטיס אשראי.
1. איך אני יודעת לאיזה חשבון נכנס הכסף?
2 מתי נכנס הכסף?

תודה,
שירן

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 18, 2020 1:30 pm

היי שירן :)
מהרגע בו בוצעה הסליקה- כאשר מדובר על סכום שיקלי ייקח עד 7 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.

כאשר מדובר על סכום בדולרים ייקח עד 30 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.

המשיכה עצמה מבוצעת מתוך דף הבית של ה iCount שלך, בקובייה של PayMe. לעמוד הבית של הiCount שלך ניתן להיכנס על ידי לחיצה על הלוגו שלנו מצד ימין למעלה או לחיצה על הקישור הזה:
https://app.icount.co.il/systemindex5.php
לאחר משיכת הכספים יכול לקחת עד 5 ימים עסקים כדי שהכסף יופיע בחשבון שלך.  

למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PayMe
ב-support@paymeservice.com
 
בברכה,
דור

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » ד' פברואר 19, 2020 10:27 am

שלום רב,

נרשמתי לסליקה וחוייבתי עבור השירותים . אני מנסה למצוא איך מתחילים לעבוד וזה לא הולך כל כך כי בכל מקום הסיסמה לא עובדת. יכולים לומר מה עושים?

תודה,

איציק אורון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 19, 2020 10:42 am

היי איציק בוקר טוב,
במסלול האקספרס ניתן לבצע סליקות דרך קבלה / חשבוניות מס קבלה.
יש לגשת להנהח"ש-> קבלה או חשבונית מס קבלה-> לבחור את הלקוח-> לרשום בשורות הפירוט את המוצר / השירות ואת הסכומים-> לבחור באמצעי תשלום 'אשראי'-> להזין את פרטי האשראי של הלקוח-> ללחוץ על 'בצע חיוב'-> לסיים להפיק את המסמך ולשלוח את המסמך ללקוח דרך דוא"ל-> מקור.


בברכה,
דור

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » ד' פברואר 19, 2020 11:00 am

שוב שלום,
אני מנסה לסלוק בכל דרך.
זה תהליך מאוד מסורבל ואני כבר מאתמול יושב עליו שעות על גבי שעות, עכשיו הורדתי את אפליקציית הסליקה, מנסה להיכנס, בלתי אפשרי, החליפו לי סיסמה כבר מספר פעמים ולא רואה את הסוף.....
האם אין אפשרות לדבר טלפונית עם מישהו ולפתור את כל העניין בדקה.

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » ד' פברואר 19, 2020 11:14 am

דור תודה אל אני לא מתקדם לשום מקום.
אני מנסה לעשות את כל מה שאמרת: כלומר

במסלול האקספרס ניתן לבצע סליקות דרך קבלה / חשבוניות מס קבלה.
יש לגשת להנהח"ש-> קבלה או חשבונית מס קבלה-> לבחור את הלקוח-> לרשום בשורות הפירוט את המוצר / השירות ואת הסכומים-> לבחור באמצעי תשלום 'אשראי'-> להזין את פרטי האשראי של הלקוח-> ללחוץ על 'בצע חיוב'-> לסיים להפיק את המסמך ולשלוח את המסמך ללקוח דרך דוא"ל-> מקור.

אבל אין כרגע לקוחות, אז המערכת לא מאפשרת לי להמשיך.
האם הכוונה שאני קודם צריך לפתוח לקוח? ואם כן איפה? והאם אי אפשר לחייב לקוח מזדמן ללא פתיחתו קודם?

אשמח לפתרונות,

בתודה,

איציק אורון

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 19, 2020 11:21 am

איציק,
כפי שכתוב באתר אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית:
https://www.icount.co.il/real-support/

פרטי ההתחברות לאפליקציית iCount הם אותם הפרטים בדיוק כפי שאתה נכנס לחשבון שלך בדפדפן האינטרנט.
שים לב שהשדה הראשון הוא שם המשתמש,
השדה השני זה מזהה החברה
השדה השלישי הוא הסיסמא שלך (אותה אנחנו לא יכולים לדעת לצערי).

לפי הנתונים שאנחנו רואים, מזהה החברה שלך כתוב עם אותיות קטנות בלבד, שם המשתמש שלך גם הוא מוגדר עם אותיות קטנות אבל הוא שונה קצת מהגדרת מזהה החברה, כלומר הכנסת את האות a במקום ה-i השנייה שהגדרת במזהה החברה.
אינני יכול לרשום את פרטי ההתחברות שלך בפורום הציבורי ולכן אני סוג של "נותן רמזים".

בכל אופן, האפשרות של "לחץ לתזכורת" בעמוד ההתחברות זאת הדרך הכי טובה לשחזר את פרטי ההתחברות.


לגבי תהליך הפקת המסמכים- כן, עליך להקים קודם לקוחות בחשבון שלך.
יש לגשת לחדש-> לקוח-> להזין את פרטי הלקוחות שלך ולשמור.
לאחר מכן הם יופיעו לך ברשימת הלקוחות שלך כאשר תפיק קבלה או חשבונית מס קבלה.

בנוגע לאפשרות של 'לקוח מזדמן':
ניתן לייצר פעם אחת לקוח שנקרא "לקוח מזדמן".
לאחר מכן, בכל פעם שתיצור מסמך כלשהו מכל סוג שהוא, ניתן לבחור מרשימת הלקוחות "לקוח מזדמן".

לאחר מכן במסך הפקת המסמך, ב"פרטי הלקוח" ממש על גבי החשבונית בתהליך היצירה שלה, ניתן לשנות את שם הלקוח.
להלן ההסבר בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/customers ... %99%D7%9D/


בברכה,
דור

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » ד' פברואר 19, 2020 11:29 am

דור תודה,

כדי לעשות ניסיון ראשון, פתחתי את עצמי כלקוח, רשמתי את פרטי החשבונית, רק 10שקלים לניסיון, מנסה להפיק חשבונית וזה לא נותן לי, וגם לא נותן לחייב אשראי, המערכת רושמת לי שגיאה.

אנא שלח לי לינק לכניסה רק שאדע שאני במקום הנכון, ואולי נסה להיכנס איתי באון ליין, כניסה מרחוק אם יש לכם.

תודה,

איציק

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 19, 2020 11:47 am

אין לנו אפשרות לבצע השתלטות מרחוק.

בכל אופן אני לא מצליח להבין איך אתה מנסה להפיק את החשבונית ומצד שני אתה טוען שאתה לא מצליח להיכנס לחשבון.
לחשבון שלך בדפדפן במחשב יש להתחבר דרך הקישור הבא:
https://app.icount.co.il/login.php

כמו כן, יש לנו אפליקציה גם לאנדרואיד וגם לאייפון אותה ניתן להוריד דרך החנות.
לא ניתן להיכנס למערכת דרך הדפדפן במכשיר הסלולר שלך.

לגבי ניסיון הסליקה- איזו שגיאה אתה מקבל בעת ניסיון הסליקה?


בברכה,
דור

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » ד' פברואר 19, 2020 12:37 pm

דור תודה על הלינק שעל הבנתי שהייתי במקום הנכון.

פתחתי לקוח מזדמן, וגם אותי כלקוח, מנה לחייב ומקבל שגיאה ללא איזה קוד, סתם רושם שגיאה.

בלי קשר, הורדתי את האפליקציה ואני מנסה להיכנס ורושם את כל הפרטים נכון, אבל זה רושם ליתקלה במזהה חברה נא ללחוץ כאן לבדיקה. עישיתי זאת מספר פעמים אבל זה מליף לי את הסיסמה ולא מאפשר להיכנס.

אולי תוכל לומר לי בבירור אם אני כבר מאושר מיידית לסליקה כי שילמתי לפני כשעתיים.

ועוד משהו שאינו ברור ואולי פה נמצאת שורש הבעיה, עם חבילת הסליקה, קיבלתי את מערכת הנהלת החשבונות והפקת החשבוניות באופן אוטומטי, או שאני צריך לרכוש בנפרד?

בתודה,

איציק אורון


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד