סליקה PAYME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 19, 2020 1:25 pm

איציק,
ברצוני לעשות את זה מסודר ולתת לך את כל המענה הרלוונטי.
אתה נמצא במסלול אקספרס, התמיכה שאתה מקבל היא מאוד מוגבלת כי אתה מקבל תמיכה רק בפורום הציבורי.
לקוחות במסלול מלא זכאים לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.

ולכן אני ממליץ לך לעבור למסלול המלא, לפתוח אלינו קריאה אישית וכך אוכל להציג בפניך פרטים יותר חסויים (ולא בפורום הציבורי).

האם אתה מאשר לי להעביר אותך למסלול המלא?
אם כן, אעביר אותך כעת.

אנא עדכן אותי כדי שאעביר אותך ולאחר מכן אתן לך את ההנחיות כיצד לפתוח אלינו קריאה.

תודה :)

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » ו' פברואר 21, 2020 10:36 pm

שלום רב,

התחברתי גם לסליקה וסלקתי אשראי ואני לא מקבל עדכון מחברת האשראי שהכרטיס חוייב, נראה לי שיש בעיה והאשראי לא חוייב באמת,
האם מישהו יכול לומר לי כרגע האם הוא רואה זיכויי אשראי? זה דחוף כיוון שמחר בבוקר עלי לסלוק אשראים באירוע ואני חושש לעשות זאת כי אולי אין סליקה אמיתית.

חייב תשובה בהולה,

בבקשה שמישהו יגיב.

תודה רבה,

איציק

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » א' פברואר 23, 2020 10:00 am

מה המשמעות של המסלול המלא, מה המחיר? והאם השירות גם טלפוני במקרה הצורך, או רק בצטים?

בנוסף, האם אפשר לדעת אם הסליקה שביצעתי פעלה?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' פברואר 23, 2020 11:02 am

בוקר טוב,
אני רואה שאתה מחובר למסוף סליקת אשראי של PAYME.
את כל הסליקות (חיובים וזיכויים) אתה יכול לראות בדף הבית שלך ע"י לחיצה על 'פעולות', ואז ניתן לאתר את הסליקות דרך התאריכים..
לכל שאלה או מידע נוסף ניתן לפנות לתמיכה של PAYME:
support@paymeservice.com

לשאלתך על המסלול המלא- להלן ההסבר:
המחיר למסלול המלא מתחיל מעלות של 19 ש"ח+מע"מ והוא מסלול משתנה בהתאם לאופי השימוש שלך.

המחיר לא ישתנה ולא יעלה  כאשר מתקיימים 2 התנאים הבאים:
1. אם הופקו עד 10 מסמכים בלבד.
2. אם לא היה שימוש בכלל במערכת והחשבון נשאר פעיל- כלומר עצם זה שהחשבון פעיל (ולא סגור) הוא מחוייב בתשלום של עלות מינימלית לשם תחזוקת החשבון והמידע עליו. 

אבל ככל שפעילות החשבון עולה (בין אם מפיקים יותר מסמכים, משתמשים במודולים נוספים בתשלום, משתמשים בסליקת אשראי, חיבור לשופיפיי ועוד ועוד) המחיר החודשי עולה בהתאם.
כל המידע מופיע במחירון שלנו:
https://www.icount.co.il/plans/

כמו כן, להלן מחשבון העלויות שלנו- בו אתם יכולים לבצע חישוב לעלות החודשית המוערכת על פי פרמטרים שונים בהתאם לאופי השימוש שלך: 
https://www.icount.co.il/price-calculator/ 

בברכה,
דור

itzikoron
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ד' פברואר 19, 2020 10:19 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי itzikoron » א' פברואר 23, 2020 1:26 pm

דור תודה על תשובתך המפורטת.

לגבי העלות שציינת, אני מבין שמדובר על מינימום של 19 שח לחודש, נכון?

אם מדובר על עלות חודשית כזו אנז אני מעונין להצטרף לשרות המלא.

האם אתה מודע שכבר חוייבתי על סך 300 שח

בנוסף נכנסתי לפעולות ואכן מצאתי את האשראים, כולם היו נסיונות בסכומים קטנים, אך מכיוון שחברת האשראי לא עדכנה אותי על הפעולות שנעשו בכרטיסי, עלי לדעת שבוודאות שהזיכוי נקלט ושהוא עומד לזכותי.

ושאלה אחרונה, האם שני מחשבים יכולים לעבוד בו זמנית, להוציא חשבוניות ולחייב אשראי במקביל?

שוב תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: סליקה PAYME

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' פברואר 23, 2020 3:18 pm

היי איציק,
חשוב לי לעשות לך סדר כדי שלא יהיו אי הבנות:
המסלול המלא של החל מ-19 ש"ח+מע"מ לא כולל מסוף סליקה.
לא משנה באיזה מסלול אתה נמצא, בין אם זה מסלול מלא או אקספרס, ישנה עלות להקמת מסוף הסליקה של PAYME:
במסלול המלא עלות ההקמה היא 159 ש"ח+מע"מ *חד פעמי*.
במסלול האקספרס העלות השנתית למסוף הסליקה הינה 259 ש"ח+מע"מ כל שנה.
כך שבכל מקרה יש לבצע תשלום על הקמת מסוף סליקה של PAYME.

הקמת את מסוף הסליקה של PAYME בעלות של 259 ש"ח+מע"מ, אנו נזכה אותך על ההפרש (100 ש"ח).
ואז גם לא תצטרך לשלם שוב על חידוש מסוף הסליקה של PAYME.

העברתי אותך כעת למסלול המלא אנא התנתק והתחבר מחדש לחשבון.
מכיוון שאתה למסלול המלא אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
ואז, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד