העברת סליקה ומשיכות

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

lir-tiful
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 03, 2020 4:01 pm

העברת סליקה ומשיכות

הודעהעל ידי lir-tiful » ג' פברואר 25, 2020 4:39 pm

שלום,
מצוינת לי יתרה למשיכה. בהתחלה ניסיתי לבצע משיכה וזה רשם לי שלא סיימתי את ההגדרה ב-PAYME ולכן לא יעברו כספים.
שלחתי הודעה לתמיכה של PAYME והם השיבו שכעת ניתן לבצע משיכה.
ביצעתי משיכה וקיבלתי הודעה שמוגדרת משיכה אוטומטית.

האם אכן יתרת הכספים שנסלקו אמורים כעת לעבור באופן אוטומטי ל-PAYME?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: העברת סליקה ומשיכות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' פברואר 25, 2020 4:52 pm

אחה"צ טובים,
בכל מה שקשור לתהליך משיכת הכספים מ-PAYME:
מהרגע בו בוצעה הסליקה- כאשר מדובר על סכום שיקלי ייקח עד 7 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.
כאשר מדובר על סכום בדולרים ייקח עד 30 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.

המשיכה עצמה מבוצעת מתוך דף הבית של ה iCount שלך, בקובייה של PayMe. לעמוד הבית של הiCount שלך ניתן להיכנס על ידי לחיצה על הלוגו שלנו מצד ימין למעלה או לחיצה על הקישור הזה:
https://app.icount.co.il/systemindex5.php
לאחר משיכת הכספים יכול לקחת עד 5 ימים עסקים כדי שהכסף יופיע בחשבון שלך.  

יש לשים לב שקיימת עמלה של 0.5%- שקשורה לזיכוי מהיר, שזאת בעצם האפשרות שלך למשוך את הכסף תוך 7 ימי עסקים מיום הסליקה.
במידה ומוותרים על האפשרות של זיכוי מהיר יש לפנות ל-PAYME לביטול האפשרות הזאת.
ביטול האפשרות של זיכוי מהיר אומרת שאתה תקבל את הכסף פעם בחודש בצורה אוטומטית בסביבות התאריך 9-10 לחודש (זה תלוי כמובן ב-PAYME).

למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PayMe ב-support@paymeservice.com
 
בברכה,
דור

lir-tiful
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 03, 2020 4:01 pm

Re: העברת סליקה ומשיכות

הודעהעל ידי lir-tiful » ג' פברואר 25, 2020 5:10 pm

לפי מה שאני מבין. אני צריך לבצע פעולת "משיכה" ב- ICOUNT. כרגע אני לא יכול לעשות כי רשום לי שזה מבוצע אוטומטית.

דבר נוסף, אתה רושם שלוקח 5 ימי עסקים עד שהכסף יעבור לחשבון, הכוונה היא לחשבון PAYME, נכון?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: העברת סליקה ומשיכות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 26, 2020 10:43 am

נכון מאוד :)
בכל אופן לכל עניין כספי שקשור למשיכת כספים במקרה זה עליך לפנות ל-PAYME.

בברכה,
דור

lir-tiful
משתמש חדש
הודעות: 8
הצטרף: ב' פברואר 03, 2020 4:01 pm

Re: העברת סליקה ומשיכות

הודעהעל ידי lir-tiful » ד' פברואר 26, 2020 2:13 pm

הבעיה העיקרית שלי היא שאני לא בטוח שבוצעה משיכה. כשאני לוחץ על משיכה זה רושם לי הערה שלא ניתן לבצע משיכה ידנית

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 2905
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: העברת סליקה ומשיכות

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' פברואר 26, 2020 3:50 pm

אז את זה באמת צריך לבדוק מול PAYME.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים