עמוד סליקה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Ozbek
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ה' פברואר 27, 2020 7:41 pm

עמוד סליקה

הודעהעל ידי Ozbek » ה' פברואר 27, 2020 7:47 pm

היי,
יש לי שאלה לגבי עניין טכני בעמודי סליקה.

במשך חודשיים עשיתי שימוש בעמודים ולא הייתה בעיה.
אתמול, אחד הלקוחות דיווח שאין אפשרות להזין כתובת. ואכן הקטע הזה בעמוד נעלם.
הכנתי עמוד חדש שפתר את העניין.

היום עשיתי בדיקה ושמתי לב שלאחר מילוי הפרטים ולחיצת שלם כעת, המערכת מסמנת באדום את השם ושם המשפחה. ללא צורך ברור.
בדקתי מספר פעמים, ובכל פעם הדף מסמן את האזור הזה. רק כשמקלידים את אותו שם בדיוק. הבעיה נעלמת.

אתם יכולים לבדוק את העניין?

תודה.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3245
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: עמוד סליקה

הודעהעל ידי Dor - iCount » א' מרץ 01, 2020 10:31 am

בוקר טוב,
נשמח לבדוק את העניין.
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים

cron