פתיחת עמוד סליקה פעם ראשנה

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

bar123
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ג' מרץ 31, 2020 6:43 pm

פתיחת עמוד סליקה פעם ראשנה

הודעהעל ידי bar123 » ג' מרץ 31, 2020 6:49 pm

שלום,
אני רוצה להתחיל לסלוק קורס דיגיטלי.
אני עובד עם מערכת Schooler של רב מסר והם מתממשקים עם icount.
אני לא מצליח להבין את התהליך שאני אמור לעשות כדי להקים עמוד סליקה מההתחלה עד הסוף.
ניסיתי לקרוא מדריכים כאן אבל לא הגעתי למדריך הנכון.
זו פעם ראשונה שאני סולק עם אשראי לכן אין לי מספר ספק (אני אפילו לא בטוח למה הכוונה פשוט ראיתי בחלק מהמקומות שצריך), מסוף או משהו אחר.
איפשרתי את המודול של עמודי סליקה במערכת icount, כעת כתוב שאני צריך להקים מסוף ואני אבוד ולא מבין מה צריך לעשות.

אשמח לקבל מדריך מפורט של כל השלבים שאני צריך לעשות בצורה מסודרת ותמיכה טלפונית אם אפשר.

תודה ויום טוב.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: פתיחת עמוד סליקה פעם ראשנה

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אפריל 01, 2020 8:18 am

בוקר טוב בר,
כפי שכתוב באתר אנו לא מעניקים תמיכה טלפונית:
https://www.icount.co.il/real-support/

כדי שתוכל בכלל להתחיל לסלוק עלייך לבצע חיבור למסוף סליקת אשראי, כל רשימת ספקי הסליקה הנתמכים אצלנו מופיעים בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

לאחר חיבור למסוף סליקה תוכל להקים עמוד סליקה- להלן כל המידע על יצירת עמוד סליקה, שים לב שבכתבה ישנה התייחסות לחיבור למערכת דיוור של רב מסר (או למערכת דיוור אחרת)
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... e-cc-page/


בכל אופן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.


בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים