איך אפשר לקבל מענה מהיר מ payme?

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

shoefet.10
משתמש חדש
הודעות: 1
הצטרף: ד' אפריל 01, 2020 12:40 pm

איך אפשר לקבל מענה מהיר מ payme?

הודעהעל ידי shoefet.10 » ד' אפריל 01, 2020 12:59 pm

יש לי שגיאה בסליקה
ואין דרך לצור קשר איתם
פניתי לשרות לקוחות שלהם במייל כבר לפני שעה
ואין מענה
בינתיים אני מפסידה כסף!!!!!!!!!!!!!
לקוחות מנסים לסלוק ולא יכולים

תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3464
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: איך אפשר לקבל מענה מהיר מ payme?

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' אפריל 01, 2020 1:19 pm

צהריים טובים,
בואי נעשה את זה מסודר:
מכיוון שאת נמצאת במסלול המלא, את זכאית לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתחי אלינו קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בקריאה שתפתחי אנא צייני בפנינו בבקשה איזו שגיאה קיבלת (מה המספר שלה) ומה מספר הפנייה שלך ב-PAYME?
תודה

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים