חיבור חנויות Woocommerce

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

WebStar
משתמש חדש
הודעות: 5
הצטרף: ב' ספטמבר 16, 2019 12:46 pm

חיבור חנויות Woocommerce

הודעהעל ידי WebStar » ב' אפריל 20, 2020 12:54 pm

אני בונה אתרים במערכת וורדפרס
ורוצה להציע כשירות ללקוחות חיבור למערכת הנה"ח וסליקה של iCount
איך אני עושה את זה בתור מתכנת, האם אני צריך לבקש מהם גישה לחשבון iCount שלהם?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: חיבור חנויות Woocommerce

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' אפריל 20, 2020 1:26 pm

צהריים טובים,
חיבור חנות הווקומרס שלך לחשבון ה-iCount שלך מצריך קודם כל חיבור למסוף סליקת אשראי.
ניתן לקרוא בכתבה הבאה עם אילו ספקי סליקה אנו עובדים:
https://www.icount.co.il/help/credit-ca ... providers/

לאחר מכן, כדי לחבר את חנות הווקומרס שלך אלינו אז יש לנו תוסף לווקומרס בעלות של 350 ש"ח+מע"מ שמאפשר חיבור (דרך עמודי סליקה שלנו) לספק סליקה שמחובר לך במערכת ויצירת חשבוניות מס קבלה באופן אוטומטי.
הפלאגין כולל גם אפשרות העברת נתוני טרנזקציית פייפאל (ע״י העברת IPN המגיעות לאתר אל המערכת) אלינו על מנת לייצר מסמכי הנהח״ש גם עבור עסקאות פייפאל.
ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
https://www.icount.co.il/help/integration/woocommerce/

כמו כן, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה טכני ואישי, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים