שאלות לגבי הוראות קבע, הטמעת דף סליקה ו SAND BOX

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

yogevzenesh
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: ה' נובמבר 21, 2019 12:48 pm

שאלות לגבי הוראות קבע, הטמעת דף סליקה ו SAND BOX

הודעהעל ידי yogevzenesh » ג' אפריל 28, 2020 11:50 am

היי! אנחנו רוצים לסלוק לקוחות על חבילה של 97 דולר שמתחדשת כל חודש. איך עושים את זה? לא מצאנו דרך לייצר הוראת קבע באפשרויות של דפי הסליקה שפתחנו.

בנוסף איך ניתן להטמיע דף סליקה של iCount באמצעות קוד לדף שבנוי לדוגמא ב Clickfunnels או WIX?

והאם יש אפשרות ל SAND BOX? או רכישת ניסיון כזו או אחרת?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3053
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: שאלות לגבי הוראות קבע, הטמעת דף סליקה ו SAND BOX

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' אפריל 28, 2020 12:05 pm

צהריים טובים,
מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה ושנוכל לבדוק את כל הפרטים, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים