משתמש חדש

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

itaikahlon
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' מאי 19, 2020 2:34 pm

משתמש חדש

הודעהעל ידי itaikahlon » ג' מאי 19, 2020 2:37 pm

אהלן אני די חדש פה חיברתי את Icount כמקור שלישי בתשלום אצלי בשופיפיי רציתי לדעת אם צריך לרכוש מנוי שנתי כדי להתחיל לקבל תשלומים הכנסתי את הסוד ואת השם שצריך להכניס בהגדרות בשופיפיי אבל עדיין אני לא מצליח לבצע חשבון דרך כרטיס אשראי
תודה

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3324
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משתמש חדש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' מאי 19, 2020 2:44 pm

צהריים טובים :)
מכיוון שאתה נמצא במסלול אקספרס אין אפשרות לחבר את חנות השופיפיי שלך אלינו.
אפשרות זו קיימת רק במסלול המלא ולכן אם אתה מעוניין, ואני רואה שאתה נמצא בתוך 45 ימי ההתנסות שלך, באפשרותי להעביר אותך כעת למסלול המלא כדי שתוכל לבצע חיבור למסוף סליקת אשראי ולחבר את חנות השופיפיי שלך.
ניתן לקרוא על ההבדלים בין המסלולים בעמוד המחירון שלנו:
https://www.icount.co.il/plans/

האם מאשר לי להעביר אותך?

בברכה,
דור

itaikahlon
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' מאי 19, 2020 2:34 pm

Re: משתמש חדש

הודעהעל ידי itaikahlon » ג' מאי 19, 2020 5:10 pm

כן אני מאשר ברגע שאני הופך להיות משתמש מלא אני יוכל לקבל תשלומי אשראי דרך האתר שלי ?
מה העלות הכספית ?
ואך אני יכול להוסיף פרטי חשבון בנק/כרטיס אשראי

iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3432
הצטרף: ה' נובמבר 27, 2014 1:30 pm

Re: משתמש חדש

הודעהעל ידי iCount » ג' מאי 19, 2020 5:40 pm

העברנו אותך למסלול המלא.
אתה יכול להתנתק ולהתחבר מחדש ואז לחבר את עצמך לשופיפיי לפי ההסבר שכאן:
https://www.icount.co.il/help/integration/shopify/

העלויות לפי עמוד המחירון שלנו ואם יש עוד שאלות עכשיו שאתה במסלול המלא אתה מוזמן לפתוח קריאת תמיכה מתוך המערכת שלך והצוות יענה בצורה פרטית ואישית.

itaikahlon
משתמש חדש
הודעות: 4
הצטרף: ג' מאי 19, 2020 2:34 pm

Re: משתמש חדש

הודעהעל ידי itaikahlon » ג' מאי 19, 2020 5:55 pm

זה עדיין מראה לי שאני לא במסלול המלא ושאני צריך לשלם 130 שקל לשנה כדי להצטרף...

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3324
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: משתמש חדש

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 20, 2020 9:23 am

אנו רואים שאתה כרגע במסלול המלא ואמצעי התשלום שלך מעודכן.
ההתנסות שלך תסתיים רק ב-3.7.2020 כך שיש לך עוד זמן להתנסות על המערכת.
כמו כן, אני לא רואה שמוצגת הודעה על תשלום למסלול האקספרס.

כעת, מכיוון שאתה נמצא במסלול המלא, אתה זכאי לקבל תמיכה אישית, מהירה וחסויה יותר מהפורום הציבורי, שמיועד ברובו ללקוחות במסלול אקספרס.
לכן, כדי שנוכל לתת לך מענה אישי, נודה לך אם על כל שאלה טכנית אנא פתח אלינו להבא קריאת תמיכה דרך תמיכה->קריאה חדשה.

חשוב לנו לציין:
הנוהל לפתיחת קריאה דרך מערכת הקריאות עובר מקצה שיפורים כל הזמן כדי לחסוך לכם זמן ולהעביר אתכם מיד לתשובות שקיימות ברובן במאגר המידע הגדול שלנו,
בו ניתן למצוא תשובות לרוב התהליכים המערכתיים ולכל האפשרויות בהן המערכת תומכת, במידה ובמידה לא מוצאים תשובות במאגר המידע, נשמח לסייע ע"י מתן מענה טכני בקריאת תמיכה.
מאגר המידע שלנו נמצא בכתובת https://www.icount.co.il/help/

במידה ויש צורך לפתוח אלינו קריאת תמיכה אז במהלך תהליך פתיחת הקריאה יש לעקוב אחר ההנחיות שיופיעו לך במסך, כך שבמידה ואין תוצאות לפי המלל שחיפשת, יש לנסות לשנות את המלל.
במידה והתבצעו מספר ניסיונות ללא תצוגה של תוצאות חיפוש ממאגר המידע (לאחר כ-3 לחיצות על כפתור החץ השחור) תיפתח לך האפשרות לרשום את תיאור הבעיה עם מלל חופשי לשם פתיחת קריאה.

בברכה,
דור


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים