PAY ME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' מאי 25, 2020 11:01 am

שלום. הלקוח שילם דרך payme. האם הכסף מגיע ישירות לחשבון או צריך למשוך אותו? אם צריך למשוך אז משהו מוזר קורה כי כתוב 0 למשיכה ומעליו יש סכום של העסקה. הלקוח שילם ב4.5. האם אני אמורה לראות את הכסף בפירוט סליקת האשראי שלי? כי הארבעה ספקות של כרטיס האשראי שחוייב לא מופיעות שם. payme לא עונים למיילים

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 25, 2020 11:02 am

צהריים טובים :)
לגבי הסכומים שמוצגים לך בממשק ה-PAYME שלך בדף הבית:
הסכום שמוצג לך בהבלטה- זהו סכום שמתעדכן מהמשיכה האחרונה שבוצעה ועד עכשיו, הסכום יכול להיות לא מעודכן כי זה יכול להתעדכן עד 4 ימי עסקים.
בכל שלב ניתן ללחוץ על 'פעולות' כדי לאתר את החיובים והזיכויים לפי טווחי תאריכים.
הסכום שמוצג לך בסוגריים זהו הסכום ש'זמין למשיכה'.

מבחינת PAYME, מהרגע בו בוצעה סליקה- כאשר מדובר על סכום שיקלי ייקח עד 7 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.
כאשר מדובר על סכום בדולרים ייקח עד 30 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.
המשיכה עצמה מבוצעת מתוך דף הבית של ה iCount שלך, בקובייה של PayMe.
לעמוד הבית של הiCount שלך ניתן להיכנס על ידי לחיצה על הלוגו שלנו מצד ימין למעלה או לחיצה על הקישור הזה:
https://app.icount.co.il/systemindex5.php

לאחר משיכת הכספים יכול לקחת עד 5 ימים עסקים כדי שהכסף יופיע בחשבון שלך.  
למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PayMe ב-support@paymeservice.com
 

בברכה,
דור

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' מאי 25, 2020 11:20 am

היי דור,
אני חושבת שיש להם או לכם טעות. מצרפת תצלום מסך. שום משיכה לא נעשתה עד היום. בסכום השקלי חסר 0 בסוף. כי סוכם שהסכום הדולרי יהפוך לשקלית אין לנו חשבון דולרי. וכשלוחצים על פירוט כמו שהצעת רואים רק את ההסקה היחידה ההיא. מצרפת שתי תמונות
קבצים מצורפים
details.png
(177.5 KiB) עדיין לא הורד
payme mistake.png
(102.67 KiB) עדיין לא הורד

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 25, 2020 12:31 pm

אנו מודעים לתצוגה השגויה שקיימת בש"ח בסיכום אבל זה בדולרים.
זה יתוקן.

בברכה,
דור

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' מאי 25, 2020 12:53 pm

ואז אוכל למשוך את הכסף? לא הבנתי את עניין המודעים. אני צריכה לראות את הכסף בחשבון. ולאז להמשיך לחייב עוד לקוחות. כרגע לא עושה את זה כי העסף לא הגיע אליי.

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' מאי 25, 2020 12:56 pm

וגם איפה אני אראה את זה בחשבון הבנק או בסלירה שאני סולקת דרכם שכרגע זה max?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' מאי 25, 2020 1:34 pm

נעשה רגע סדר:
לגבי הסכומים שמוצגים לך בממשק ה-PAYME שלך בדף הבית:

הסכום שמוצג לך בהבלטה- זהו סכום שמתעדכן מהמשיכה האחרונה שבוצעה ועד עכשיו, הסכום יכול להיות לא מעודכן כי זה יכול להתעדכן עד 4 ימי עסקים.
בכל שלב ניתן ללחוץ על 'פעולות' כדי לאתר את החיובים והזיכויים לפי טווחי תאריכים.

הסכום שמוצג לך בסוגריים זהו הסכום ש'זמין למשיכה'.

מבחינת PAYME, מהרגע בו בוצעה סליקה- כאשר מדובר על סכום שיקלי ייקח עד 7 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.

כאשר מדובר על סכום בדולרים ייקח עד 30 ימי עסקים כדי שהמערכת תאפשר לבצע משיכה לחשבונך.

המשיכה עצמה מבוצעת מתוך דף הבית של ה iCount שלך, בקובייה של PayMe.

לעמוד הבית של הiCount שלך ניתן להיכנס על ידי לחיצה על הלוגו שלנו מצד ימין למעלה או לחיצה על הקישור הזה:
https://app.icount.co.il/systemindex5.php
לאחר משיכת הכספים יכול לקחת עד 5 ימים עסקים כדי שהכסף יופיע בחשבון שלך.  
למידע נוסף או שאלות נוספות ניתן לפנות לתמיכה של PayMe ב-support@paymeservice.com
 

בברכה,
דור

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ד' מאי 27, 2020 9:20 am

טוב, טעות שלי.
כן הייתה עסקה לפני.
אז השאלה היחידה שיש לי זה מה קורה עם הכסף כשאני מושכת? כמו שהזכרתי אין לי חשבון דולרי, יש הסכם עם סליקת האשראי שזה מגיע לחשבון שלי בשקלים. מה קורה במקרה הזה? אין לי חשבון דולרי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 27, 2020 10:12 am

גם שאלה זו צריכה להישאל בתמיכה של PAYME, כל העניינים הכספיים צריכים לברר דרכם.
support@paymeservice.com

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ד' מאי 27, 2020 10:20 am

הם לא עונים, לא חוזרים ולא מתייחסים. יש עוד דרך לסלוק דרככם או הם השרות היחיד? אם ככה אז זה בעייתי מאוד.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים