PAY ME

המנהלים: yoav, iCount - Ido, iCount

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' מאי 27, 2020 10:49 am

באיזה תאריך ושעה פנית אליהם בנושא הזה?

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ב' יוני 01, 2020 8:56 am

האם יש דרך אחרת לסלוק דרככם? יש התעלמות מוחלטת מפיי מי

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ב' יוני 01, 2020 9:19 am

אני ממש אשמח לנסות לסייע בפנייתך ל-PAYME.
טרם הגבת לי לגבי שאלתי הקודמת, ולכן חשוב לי להבין מתי בפעם האחרונה פנית אליהם בנושא הזה? (תאריך, שעה ומספר פנייה)

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ג' יוני 02, 2020 11:14 am

היי,
שלשום בפעם השלישית פניתי אליהם. הם שולחם הודעה אוטומטית שזה בטיפול וזהו. בנתיים הכסף ממשיך לזרום לשם ואני ממש בלחץ שיהיה בעיות עם זה. ממש אשמח לעזרה.
הפניה לשם האחרונה היא תחת מספר מספר המעקב הוא: (127379)... הלוואי והם היו מגיבים כמוכם. חבל שהם הורסים את חווית השימוש שלכם, לא מגיע לכם

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יוני 02, 2020 12:01 pm

תודה :)
אנו נבצע את הבדיקה מולם.

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ג' יוני 02, 2020 12:08 pm

שלחו תשובה, לא קשורה לכלום. כאילו שלא קראו את המייל עד הסוף. שלחתי עכשיו עוד פעם.

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ג' יוני 02, 2020 12:14 pm

אכן קיבלנו מהם תשובה שהם ענו לך לפני חצי שעה, לגבי המשך התמיכה מהם- לצערי זה יטופל מהצד שלהם ותקבל על כך מענה.

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ד' יוני 03, 2020 9:57 am

תקשיב זה מטורף, מישהי בשם סיון עונה לי , אבל לא על מה שאני שואלת. משהו הזוי לגמרי. אני יכולה לכתב אותך אולי? אני כבק לא יודעת מה לעשות. חמש תשובות סתומות ולא קשורות לכלום. עכשיו גם אני רואה שהסכום שסלקנו אתמול לא מופיע. ואין עם מי לדבר שם. יש לך שם ספציפי של בן אדם שאתה יכול להפמות אותי אליו?

Dor - iCount
צוות תמיכה
צוות תמיכה
הודעות: 3184
הצטרף: ב' יולי 09, 2018 9:01 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי Dor - iCount » ד' יוני 03, 2020 10:01 am

לצערי אין אפשרות לכתב אותי ולא להפנות אותך לנציג ספציפי, מתנצל :)
איננו יכולים לבצע מעקב על התמיכה והמענה שאתה מקבל מהם, אני מאמין שכל מה שאתה שואל אתה מקבל מהם תשובות.
אם פנית אליהם והם עונים לך אז עליך להמשיך את המענה מהם.

asafweinbroom
משתמש צעיר
הודעות: 13
הצטרף: ב' מאי 25, 2020 10:50 am

Re: PAY ME

הודעהעל ידי asafweinbroom » ד' יוני 03, 2020 10:29 am

אבל הם לא עונים לי על השאלה. אז מה סתם להושיב שם מישהו ולהוריד מכם את האחריות זה נראה הגיוני? זה כסף של הלקוחות שלי שהוא בעצם שלי, שאני לא רואה אותו וגם לא מקבל תשובה. אתם נותנים לזה את הבמה, אז אני מרגישה שאתם גם צריכים למצוא דרך לפתור את זה.


חזור אל “שאלות בנושאי סליקת כרטיסי אשראי”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron